וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מינתה את ברני פיין ליועץ מקצועי

26.4.2012 / 9:39

עוזר מאמן סירקיוז לשעבר, שפוטר לאחר שנחשד בהתעללות מינית בשחקנים, יעזור לירוקים. אבי אשכנזי מועמד לחזור לאמן

מכבי חיפה הודיעה הבוקר (חמישי) על מינויו של ברני פיין לתפקיד יועץ מקצועי לקבוצה. פיין בן ה-65 פוטר בנובמבר האחרון ממכללת סירקיוז אחרי 35 שנים כעוזר מאמן, במהלכן אף שימש כמאמן ראשי בעונת 2001/02 כשג'ים בייהם נעדר בגלל סיבות רפואיות, לאחר שנחשד בהתעללות מינית בשחקנים ובנער הכדורים של הקבוצה.

מחיפה נמסר שפיין לא יגיע לישראל, אלא ייעץ להנהלת הקבוצה בהחלטות לגבי שחקנים ולגבי מאמן לעונה הבאה ממקום מושבו בארצות הברית.

בשבוע שעבר המריאו מאמן הקבוצה רמי הדר וסגן היושב ראש ארנון שירן לארצות הברית לסבב פגישות עם ג'ף רוזן ואנשיו על מנת להעביר דוח ממצה על הקבוצה ועל מכבי הוד השרון, קבוצת הבת של המועדון. רוזן שהיה אמור להגיע לארץ החודש, דחה את הגעתו לתקופה מאוחרת יותר. לחיפה יש לא מעט שחקנים שהירוקים מחזיקים עליהם באופציה לעונה הבאה, ובמועדון רצו לקבל את התמונה המלאה על מנת שיקבלו החלטה סופית על עתידם. קיים סיכוי שהדר יחזור לשמש כמאמן הוד השרון בעונה הבאה.

לגבי תפקיד המאמן, לאחר שמועמדותו של אפי בירנבוים ירדה מהפרק, השם המוביל לתפקיד הוא שמו של אבי אשכנזי, שהוביל את חיפה לגמר הפיינל פור וגמר גביע המדינה בעונת 2008/9. אשכנזי, שלא הסתיר בעבר את הערכתו למערכת מוערך מאוד על ידי אנשי מ.כ הבקעה, אך בשלב זה לא קיבל הצעה להמשיך לעונה נוספת. המאמן סיים את דרכו בחיפה בטונים צורמים עם רוזן, אך בתקופה האחרונה הופשרו היחסים בין השניים. שם נוסף שעדיין קיים בבורסת השמות הוא שמו של עודד קטש.

בנובמבר הסעירה פרשת ברני פיין את הכדורסל האמריקאי

מכבי חיפה נבחרה לאכזבת העונה בסיכום השנה שלנו

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully