וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 נקודות לעומרי כספי בהפסד קליבלנד לוושינגטון

25 דק' לישראלי במשחק הבית האחרון של הקאבס העונה, הוויזארדס ניצחו 85:96. 24 נק', 13 אס', 7 ריב' ו-7 חטיפות לוול

משחק הבית האחרון של קליבלנד העונה לא נתן לאוהדי הקאבס יותר מדי סיבות למסיבה. קיירי אירווינג, שצפוי להיבחר בקרוב לרוקי העונה על אף שהחמיץ לא מעט משחקים בתקופה האחרונה, התלבש לרגל המאורע אך שיחק רק עשר דקות, ולא ישחק כלל במשחק האחרון של העונה מול שיקגו. זה כמובן לא סייע לקבוצה של ביירון סקוט, שהמשיכה את חצי העונה השני המאכזב שלה ונכנעה לוושינגטון 96:85.

משחק הבית האחרון של עומרי כספי העונה הסתיים ב-8 נקודות (4 מ-8 ל-2, 0 מ-2 ל-3), 5 ריבאונדים, 2 אסיסטים, חטיפה ואיבוד ב-25 דקות. כל מה שצריך לדעת על קליבלנד הלילה נמצא ברשימת הקלעים אותה מוביל די ג'יי קנדי האלמוני, שקלע 12 נקודות במשחק ה-NBA הראשון בקריירה שלו ואף קיבל את כמות הדקות הגבוהה ביותר בשורות הקאבס, עם 31. כך או כך, שחקני קליבלנד הודו בסיום לקהל והעניקו להם את גופיות המשחק.

והיתה גם קבוצה שמחה בעיר. לראשונה מאז 2007, חוגגת וושינגטון רצף של חמישה נצחונות ומסיימת את העונה שנראתה למשך שלבים רבים כאחת הטרגיות בתולדותיה, עם חיוך ולא מעט תקווה. ג'ון וול שנמצא בכושר מצוין נצץ פעם נוספת עם 21 נקודות, 13 אסיסטים, 7 ריבאונדים ו-7 חטיפות, ולפתע העתיד של הוויזארדס לא נראה כל כך נורא.

צפו בתקציר המשחק

מה היה לנו הלילה בליגה הטובה בעולם?

למה הפסקנו להעריך את עומרי כספי?

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully