וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אדיוס בארסה", "הכדורגל העניש את ברצלונה"

הלם בעיתוני ספרד מההדחה: ב"מארקה" תואר ה"סיוט בקאמפ נואו", ב"ספורט" בכו על ה"אכזריות". אנגליה חגגה: "גן עדן כחול"

ספק אם בברצלונה האמינו שתוך שלושה ימים הם יאבדו שני תארים. אחרי ההפסד בקלאסיקו, הקטאלנים הגיעו לגומלין חצי גמר ליגת האלופות מול צ'לסי, ולא הצליחו לנצח בקאמפ נואו, כשהבלוז במשחק גדול סיימו ב-2:2 שהעלה אותם לגמר. גם עיתוני ספרד הגיבו בהלם לנוכח ההדחה בחצי הגמר.

ב"מארקה" בחרו בכותרת "סיוט בקאמפ נואו", וסיפרו שברצלונה הודחה מליגת האלופות במהלך שלושת הימים הכי שחורים בעידן פפ גווארדיולה. גם דבריו של המאמן באשר לעתידו מובלטים, כשגווארדיולה מסביר שהוא ישוחח עם סנדרו רוסל כדי להחליט לגבי המשך שיתוף הפעולה בין השניים.

ב"אס" החליטו להגיד שלום לברצלונה, כשהכותרת הראשית היא "אדיוס בארסה" (להתראות ברצלונה). הכותב ריקי רומרו מזכיר לכולנו עד כמה ברצלונה השתנתה מאז פציעתו של דויד וייה. "בלילות מהסוג הזה אתה מתגעגע לחלוץ כמו וייה. כשהוא נפצע בחצי גמר גביע העולם לקבוצות, האווירה הכללית בבארסה הייתה שזה לא כל כך נורא. למסי, שגם הוא בן אנוש, היה חסר שותף בישורת האחרונה".

ב"אל מונדו דפורטיבו" ציינו שברצלונה הפסידה לצ'לסי במשחק שהזכיר את חצי הגמר האומלל של הקטאלנים לפני שנתיים מול אינטר. אז אינטר ניצחה 1:3 בסן סירו, כשבגומלין ברצלונה הצליחה לנצח רק 0:1 למרות שאצל הנראזורי טיאגו מוטה הורחק בדקה ה-28 ובארסה לא הועילה לנצל זאת. הכותב ג'יי אם ארטלס מציין: "בארסה לא תהיה במינכן, אבל היא תחזור ובקרוב. ברצלונה היא עדיין הגמונית מבחינת צורת המשחק שלה מכיוון שעכשיו היא מודעת לתארים שהיא זכתה בהם".

ב"ספורט" הקטאלני בחרו בכותרת "הכדורגל העניש את בארסה". "חוסר צדק, אכזריות, נורא. כל הגדרה אחרת לא מספיקה כדי להגדיר את ההדחה המדהימה של בארסה שהלכה לידיים של צ'לסי", ציינו שם. "לקבוצה היו כמה הזדמנויות לעלות לגמר האלופות, אבל קבוצה שהיא בקושי יריבה, עם מעט כלים וללא תקציב עשתה זאת. העובדה היא שהבלוז הבקיעו שלושה שערים בשלוש הזדמנויות ב-180 דקות כדי להגיע למינכן".

"גן עדן בכחול", "אתם מאמינים לזה?"

ואם המשחק תפס את עיתוני ספרד בהלם, באנגליה לא מאמינים שהקבוצה המושמצת של צ'לסי הצליחה להבטיח את מקומה בגמר. רק לפני קצת יותר מחודש אנדרה וילאש בואש סיים את דרכו בבלוז בטונים צורמים, כשרוברטו די מתאו נשלח למערכה כדי לנסות לשפר מעט את המצב, ועד היום הוא מוגדר כמאמן הזמני של הקבוצה.

"גן עדן בכחול", שיבחו את צ'לסי ב"מירור". "איכשהו צ'לסי התגברה על ההרחקה של ג'ון טרי כדי להעפיל לגמר ליגת האלופות באחד המשחקים הכי יוצאי דופן שהיו בשנים האחרונות". ב"טלגרף" הכריזו ש"צ'לסי היממה את בארסה למרות חרפת טרי" וציינו שהבלם איבד סיכוי לבצע תיקון אחרי שהחמיץ את הפנדל המכריע בגמר מול מנצ'סטר יונייטד.

ב"גארדיאן" העבירו את הפוקוס אל המאמן, כשצוין שהוא שיבח את שחקניו על כך שכנגד כל הסיכויים הקבוצה העפילה לגמר. הכותב ריצ'רד וויליאמס טוען שהבלוז הוכיחו בברצלונה שצרות מוציאות מהקבוצה את המיטב: "בלילה מטורף ומשוגע, ההצלחה האדירה הושגה על ידי הקבוצה של רוברטו די מתאו באמצעות קשיחות ונחישות יוצאי דופן". ב"סאן" הלכו על משחק מילים בכותרת: "can nou believe it?" כשהכוונה כמובן לשאלה 'האם אתם מאמינים לזה?" בקריצה להישג בקאמפ נואו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully