וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין צפוי להמשיך בגלבוע/גליל עונה נוספת

24.4.2012 / 8:35

אחרי הזכיה בליגה הבלקנית צפויה הקבוצה להאריך את חוזהו של המאמן הצעיר. טראוויס: "אנחנו רוצים שתי אליפויות העונה"

הפועל גלבוע/גליל עליון חגגה את הזכייה אמש (שני) בליגה הבלקנית לתוך הלילה, כששחקניו של ליאור ליובין מקבלים את מלוא הפרגון והאהבה מאנשי הקבוצה ומתושבי האיזור כולו. הקבוצה הצפונית חזרה מפיגור דו ספרתי ברבע האחרון בדרך לניצחון 84:89 לאחר הארכה על לבסקי סופיה. בקבוצה החליטו להקדיש\ את היום לחגיגות, ויחזרו מחר לאימונים לקראת משחק מספר 1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול מכבי אשדוד בגן נר ביום שני, כשהמטרה המוצהרת היא להגיע בפעם הרביעית ברציפות לפיינל פור.

במועדון מאוד מרוצים מתפקודו של המאמן ליאור ליובין, והוא צפוי לקבל בסיום העונה את התגמול על ההצלחה שלו עם הארכת חוזהו שצפוי להיות משודרג. ליובין עצמו הגיב לדברים במהלך מסיבת העיתונאים שאחרי הניצחון כשאמר: "זה המקום הכי טוב לשחקן ולמאמן בארץ, אני מאמן מתחיל רק בכיתה ב', אני מקווה שיש לי קריירה ארוכה אך לא מדי במקצוע הזה, אני לא מתעסק בעונה הבאה, אני פה בגלל המקום. אני רואה את המקום הזה בתור בית שלי".

הקבוצה של ליובין היא אחת המאוזנות בליגה, אך השחקן הבולט בה העונה הוא רומיאו טראוויס, אותו שחקן ששיחק בתיכון עם לברון ג'יימס, וזכה להשיג תואר מקצועני ראשון לפני אחד הכוכבים הגדולים של המשחק, "זה התואר הראשון שלי ואני מרגיש נהדר", סיפר טראוויס לוואלה! ספורט אחרי הניצחון, "זה ניצחון קבוצתי מדהים, היינו בפיגור לאורך רוב המשחק, וג'וזף ג'ונס החזיק אותנו בעניינים, וברגעים הנכונים הצטרפנו אליו. החלטתי ברבע האחרון לקחת את המשחק על עצמי, לא הייתי נותן לקבוצה שלי להפסיד במשחק כזה, הייתי צריך לשחק טוב בסיום. אנחנו רוצים שתי אליפויות העונה, ונבוא להשיג את השנייה החל מיום שני".

מי שנהנה בעיקר מאור הזרקורים בפיינל פור הנוכחי הוא נמרוד טישמן הצעיר, שלא זכה להרבה הזדמנויות העונה, אך בלט מאוד ברגעי ההכרעה, "הרגשה מדהימה, חזרנו מהקבר ברבע האחרון. זה סיום נהדר לליגה הבלקנית ששיפרה אותנו מאוד ועזרה לנו", אמר טישמן בסיום המשחק ודיבר על התרומה שלו, "החוק של שלושה זרים במפעל הזה עזר לתת במה לישראלי, וגם לי, אבל אין ספק שיש הרבה ישראלים טובים שרק צריכים לקבל את הדקות, אני מאוד מקווה שאני אוכל לתרום גם בליגה".

הפועל גלבוע/גליל ניצחה את לבסקי סופיה בגמר הליגה הבלקנית

דגן יבזורי: "חזרנו מהקבר, לא האמנתי"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully