וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין: "זה אדיר, מגיע למועדון הזה תואר"

23.4.2012 / 23:06

גלבוע/גליל חוגגת את הזכיה בליגה הבלקנית. יבזורי: "חזרנו מהקבר, לא האמנתי". עמית גל: "מקווה שנמשיך במפעל הזה"

הפועל גלבוע/גליל עליון חגגה הערב (שני) זכייה באליפות הליגה הבלקנית, בעונה הראשונה בה משתתפות במפעל קבוצות ישראליות. הקבוצה של ליאור ליובין כבר פיגרה ב-13 נקודות, אבל כפתה הארכה בקאמבק מדהים וגברה 84:89 על לבסקי סופיה הבולגרית, לה היה זה הפסד ראשון במפעל. ג'וזף ג'ונס נבחר בסיום ל-MVP של הפיינל פור, שהתקיים באולמה הביתי של גליל בגן נר.

עידו קוז'יקרו שחקן גלבוע/גליל עליון. אדריאן הרבשטיין
רגע היסטורי. גלבוע/גליל חוגגת זכיה בליגה הבלקנית/אדריאן הרבשטיין

המאמן ליאור ליובין היה מאוד נרגש בסיום: "אני גאה בשחקנים, אין לי מילים. לא הייתה לי השפעה על השחקנים והם עשו קאמבק ברבע הרביעי. ההרגשה מדהימה, זה ניצחון של שחקנים ולא של מאמן. קשה לנתח את זה. השחקנים עשו את העבודה בלי אוויר, אבל עם הרבה הקרבה. זה אדיר. מגיע למועדון תואר".

על הקאמבק הגדול של קבוצתו לקראת הסיום אמר המאמן: "זה שהתפרצתי במחצית לא עזר. מהרבע האחרון ועד ההארכה זה היה המקום של השחקנים, הם הרגישו עם הגב לקיר ודווקא כשהם הכי עייפים הם גייסו אנרגיות לרגעים המכריעים. הם גילו את זה בעצמם, לפעמים אתה מנסה להסביר את זה וזה לא עוזר, ופתאום הם הבינו שאם זה לא קורה עכשיו זה לא יקרה. ראיתי מחויבות ופרץ אנרגיה שקיוותי שימשוך אותנו, ומההארכה היה לי ביטחון שנצא טוב. בתחילת העונה, כולם - התקשורת, ההנהלה והשחקנים - לא חשבו שזה יהיה הסיום, לקחת תואר אירופאי, ובטח בבית. ההרגשה הזאת נפלאה".

על החוויה בליגה הבלקנית העונה אמר ליובין: "הליגה הבלקנית תרמה לנו לכל אורך השנה, שחקנים שפתאום משחקים פחות, נמצאים שם ותורמים. נמרוד טישמן היה נהדר, אופיר פרחי היה מצוין, כל אחד מהשחקנים הרגיש שהוא חלק מהקבוצה בזכות הליגה הבלקנית, בגלל זה היה חשוב לי לשחק במפעל הזה. את התואר. מקצועית חשוב לשחק פעמיים בשבוע. זה המקום הכי טוב לשחקן ולמאמן בארץ. אני פה בגלל המקום. אני רואה את המקום הזה בתור הבית שלי".

עמית גל: "מפעל יוצא מהכלל, מקווה שנמשיך כאן"

קפטן הקבוצה אבישי גורדון הוסיף: "אני אגלה משהו קטן: לא ראיתי את ליובין אף פעם כמו שהוא היה במחצית. זה מה שהעיר אותנו. זה מגיע לליאור ולברק (פלג). אני גאה בשחקנים. לא ויתרנו, לא היה פשוט, הראינו הרבה אופי. זה כבוד גדול, חבל שהעיתונאים קצת זלזלו בתואר הזה, זה תואר אירופאי, לא חשוב איזה. ארבע שנים חיכינו לקהל הזה, והיום הם באו והיו מדהימים, ואני מוריד את הכובע בפניהם. כיף לשחק באווירה שכזאת".

דגן יבזורי: "הרגשה מדהימה. האולם מלא וזה פשוט כיף. כבר היינו בקבר, היו רגעים שלא האמנתי שזה יקרה. אנחנו קבוצה עם לב ענק ושחקנים ענקים".

עידו קוז'יקרו: "שמונה שנים לא זכיתי בתואר וזה כיף גדול. המשחק הזה כבר ברח לנו וחזרנו. כל הכבוד לקבוצה, יש פה חבורה של גברים".

הבעלים חיים אוחיון: "זכייה במפעל הייתה המטרה והיום הוכח שהמפעל איכותי וברמה גבוהה. לקחנו את המפעל בקושי רב, בסיטואציה קשה עם הארכה וזה הכי כיף שיכול להיות. ההצלחה שלנו היא חזון והגשמת חלום. אם נמשיך בדרך המיוחדת שלנו, הקהל יגיע ואני מאוש שמח שעשינו את זה".

המנהל עמית גל: "זה מפעל יוצא מהכלל ואני מאוד מרוצה מהאירוע. לא רצו אותנו ביורוקאפ ואני מאושר שבאנו למפעל הזה וניצחנו בזכות מול קבוצה מצוינת ומאומנת. אני מקווה שנמשיך במפעל הזה. אנחנו חיים בשביל הדברים האלה. עכשיו השחקנים יירדו לקרקע ואני מחכה לאשדוד בפלייאוף. נעשה את המקסימום כדי להגיע לפיינל פור, אנחנו צריכים להיות שם ומגיע לנו להיות שם. נעבוד קשה ונבוא חדים".

גלבוע/גליל אלופת הליגה הבלקנית

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully