וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "זה טירוף! הקבוצה שלי הכי ראויה שיש"

מאמן דורטמונד חגג את האליפות. גצה: "קבוצה פנומנלית", גרוסקרויץ: "מה שיהיה פה בעיר זה משהו שעדיין לא נראה כאן"

חגיגה ענקית בדורטמונד. הקבוצה המקומית זכתה הערב (שבת) באליפות השמינית בתולדותיה ושנייה ברציפות, לאחר 0:2 על מנשנגלדבאך במסגרת המחזור ה-32 בבונדסליגה. האלופה נהנתה משערים של איבן פרישיץ' ושינג'י קגוואה, שהגדילו את הפער של השוורצגלבה בצמרת מבאיירן מינכן לשמונה נקודות, שני מחזורים לסיום העונה.

יורגן קלופ מאמן דורטמונד (שמאל) עם קובה בלאשצ'יקובסקי. רויטרס
איזו אליפות מתוקה. קלופ ובלאשצ'יקובסקי/רויטרס

דורטמונד עם מאזן פשוט חלומי של 13 ניצחונות ושתי תוצאות בסיבוב השני. בנוסף, כבשה דורטמונד העונה 71 שערים והיא ההתקפה הכי טובה בליגה הגרמנית, בצוותא עם באיירן מינכן. הניצחון על גלדבאך הוא המשחק ה-26 ברציפות בליגה מבחינת דורטמונד העונה ללא הפסד. הפעם האחרונה בה דורטמונד הפסידה הייתה בסיבוב השישי, אז נוצחה 2:1 על ידי האנובר, אז הייתה במקום ה-11 עם שמונה נקודות בלבד.

לאחר המשחק, נערך קרנבל מסורתי ונשפכו ליטרים רבים של בירה על הדשא. שוער דורטמונד רומן ויידנפלר התאושש מהר מהחגיגה ואמר בסיום: "זה פשוט מדהים, אנחנו מאושרים מאוד. ההגנה על התואר הייתה קשה יותר מאשר לזכות באליפות בשנה שעברה". קשר האלופה קווין גרוסקרויץ הוסיף: "לא נחגוג יום אחד בלבד, אלא עד יום רביעי. אף אחד בגרמניה לא יכול לתאר לעצמו מה שיילך כאן בעיר בימים הקרובים". אגב, מסיבת האליפות הרשמית תיערך רק ב-13 במאי, יממה לאחר גמר הגביע מול באיירן מינכן.

מאמן האלופה יורגן קלופ אמר: "זה פשוט טירוף מה שהקבוצה עשתה. אין לי מילים. אם הייתה אי פעם אלופה ראויה, אז זו הקבוצה שלי. לקבוצה שלי יש אופי יוצא דופן. זה פשוט מטורף מה שעשינו". מריו גצה, שחזר היום אחרי ארבעה חודשים, הוסיף: "הקבוצה שיחקה בצורה פנומנלית ואני מקווה ב-100 אחוז שניראה כך גם בגביע ונזכה בו".

מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב החמיא לאלופה ואמר: "זה מרשים מאוד שדורטמונד זכתה באליפות שנייה ברציפות. היא עשתה את זה עם קבוצה צעירה ותשוקה אדירה, במיוחד במחצית השנייה של העונה. אני חייב להחמיא כמובן גם למאמן יורגן קלופ, שעשה עבודה נהדרת. אני מתרשם מאוד מהמאמן, הקבוצה, השחקנים, ההנהלה וכמובן האוהדים".

דורטמונד ניצחה 0:2 את גלדבאך וזכתה באליפות

צפו באלבום מרגש לסיכום זכייתה של דורטמונד

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully