וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ארקין: "הרגשתי בחילה וגועל, עוזב בגלל האלימות"

21.4.2012 / 13:06

בעלי הפועל רמת גן מספר בראיון כי ההחלטה לעזוב התגבשה אצלו מהאירועים האחרונים: "הגענו לתחתית, זה צו השעה"

יממה אחרי שהודיע על עזיבתו, הבעלים של הפועל רמת גן ניר ארקין מרגיש שלא ניתן להגיע לשפל גדול יותר בכדורגל הישראלי אחרי המהומות בווינטר. מי שחשש מנטישת בעלי קבוצות את הכדורגל הישראלי, יכול לקבל איתות ראשון מעזיבתה של משפחת ארקין, שתומכת בקבוצה בשנתיים האחרונות. ארקין קיבל את ההחלטה כתוצאה מהמהומה שהסתיימה עם שמונה מורחקים, ועשרות שחקנים ובעלי תפקידים שהיו מעורבים בתקרית, ובראיון לוואלה! ספורט הוא מסביר את הסיבות שהביאו להחלטתו.

"אלה היו מראות קשים", הוא מספר. "הגענו לתחתית. האירוע הזה היה שיא האלימות במגרשי הכדורגל. לכן קיבלתי את ההחלטה להיפרד, שהיא סופית כמובן. מתגבשת אצלי כבר הרבה מאוד זמן מחשבה לעזוב את הענף. זה התחיל אחרי אירועי הדרבי התל אביבי, זה נמשך והפך להיות מבוסס יותר אחרי האירועים במושבה, ואתמול מבחינתי זה היה השיא. אני שלם מאוד עם ההחלטה הזו. אני יותר לא אהיה חלק מהכדורגל בישראל, והסיבה העיקרית היא האלימות במגרשים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא מעניין אותי בכלל מי התחיל ואיך זה התחיל. אני לא מתייחס לסוגיה הזו". השחקנים מתקוטטים אחרי סיום המשחק/מערכת וואלה!, צילום מסך

- אתה מאמין שהדין ימוצה עם האשמים?

"אני רוצה להאמין שמהמקום הזה, המעורבים, כלומר משטרת ישראל וההתאחדות לכדורגל, ידעו מה לעשות בכדי למגר את התופעה והאלימות הבלתי נתפסת שיש היום במגרשים. אני סומך על ההתאחדות, המשטרה ובית הדין שימצו עד תום את ההליכים מול כל המעורבים באלימות בכלל ובפרשה בפרט".

- איך הרגשת כשהאירוע החל והתפתח למימדים שהוא הגיע אליו?

"לא מעניין אותי בכלל מי התחיל ואיך זה התחיל. אני לא מתייחס לסוגיה הזו. איך מרגיש בעלים? הרגשתי בחילה וגועל. אין דרך אחרת לתאר את מה שחשתי אחרי מה שראיתי את זה במגרש. יכולתם כולם לשמוע את ההחלטה והמסקנה של מה שהרגשתי. אני חושב שמישהו היה צריך לעשות את המעשה הזה של לקום ולעזוב את הכדורגל כי כולם מדברים ומתריעים, אבל מישהו היה צריך לקום ולעשות מעשה".

- ומה עם עתידה של הפועל רמת גן?

"אני מקווה שיבוא מישהו שידאג למועדון הזה. הפועל רמת גן זה מועדון גדול בכדורגל הישראלי, שתמיד תהיה לי פינה חמה בלב אליו, אבל עקב האירועים ובמצב הנוכחי כיום מבחינתנו זה צו השעה לקום ולעשות מעשה. אנחנו לא רוצים להיות חלק מהדבר הזה שנקרא כדורגל ישראלי".

ניר ארקין בעלי הפועל רמת גן. לירן דורף, ספק 500
מקווה שמישהו ידאג להפועל רמת גן אחריו. ניר ארקין/ספק 500, לירן דורף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully