וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן: הבעלים ניר ארקין הודיע על עזיבה

20.4.2012 / 22:11

בעקבות המהומה האלימה הכריז בעל הקבוצה: "אני מסיים את דרכי בכדורגל הישראלי, מקווה שימצו את הדין עם כל המעורבים"

במהלך הדיון סביב האלימות הגואה בכדורגל הישראלי בשבועות האחרונים הזהירו גורמים רבים בענף מנטישה של בעלי קבוצות כתוצאה מהידרדרות הענף, והערב (שישי) הגיעה הסנונית הראשונה עם הודעתו של ניר ארקין, הבעלים של הפועל רמת גן, על עזיבתו מיד בסיום העונה.

ארקין קיבל את ההחלטה כתוצאה מהמהומה שהתפתחה היום במשחק קבוצתו מול בני לוד באצטדיון וינטר, שהסתיימה עם שמונה מורחקים, שני עצורים ועשרות שחקנים ובעלי תפקידים שהיו מעורבים בתקרית האלימה.

בהודעה רשמית שפירסם כתב ארקין: "בעקבות האירועים האחרונים בכדורגל הישראלי והאלימות הגואה במגרשים, אשר הגיעה לשיאה הערב, אני מודיע על סיום דרכי בכדורגל הישראלי. אעמוד בכל התחייבויותיי עד לתום העונה וכולי תקווה שההתאחדות לכדורגל ומשטרת ישראל ימצו את הדין עם כל המעורבים באלימות".

כבר בסיום המשחק התריע המאמן פרדי דוד מהצעד הזה ואמר: "אני מכיר את משפחת ארקין, הם יכולים להגיד שזה לא בשבילנו ולעזוב. הם תורמים גם למגזר, וכל מי שצעק פה קריאות גזעניות לא יודע את זה. נמאס כבר. ראיתי מראות שאני מתבייש להיות שייך למשפחת הכדורגל. לא יודע איפה זה ייעצר. כשמאמן מכה שחקני יריבה, זו התחתית. אם זה מה שרוצים שיהיה בליגת העל, שיהיה. אין מנוס, צריך להרתיע עם שוטרים, כשהם היו, לא הגענו למצבים כאלה".

שחקן הקבוצה עוז יפרח, שהיה מעורב בתקרית שהחלה את המהומה, הסביר: "רצתי ליקיר שינה, כשהוא רץ לקהל שלנו. מישהו הפיל אותי וכשהייתי על הרצפה, המאמן של לוד דרך עליי. אני רוצה לפרוש מכדורגל, לא רוצה לשחק יותר. נגמר הסיפור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully