וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום הנינג אוברבו: "כולם יודעים שטעיתי לטובת ברצלונה"

השופט שקיפח את צ'לסי בחצי הגמר ב-2009 מכה על חטא אך מבהיר: "לא אתנצל, זה חלק מהמשחק, והפכתי לשופט טוב יותר"

המשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות הערב (רביעי) בין צ'לסי לברצלונה בסטמפורד ברידג' יחדש את היריבות ביניהן, והמפגש כבר פתח מחדש את הפצעים של הבלוז מהקרב הקודם מול הקטלאנים. כזכור, באותו שלב בדיוק ב-2009 השתיים סיימו ב-0:0 בקאמפ נואו, ובגומלין בלונדון האנגלים הוליכו עד השער ההיסטורי של אנדרס אינייסטה שקבע 1:1 ושלח את בארסה לגמר, שהגיע אחרי שהשופט הנורבגי טום הנינג אוברבו לא נענה לארבע בקשות מוצדקות של צ'לסי לפנדלים.

אוברבו, שהותקף בסיום על ידי שחקני צ'לסי בראשות דידייה דרוגבה, ששילם על ההתפרצות הזועמת שלו בהרחקה של חמישה משחקים, הודה היום (רביעי) בטעויות שביצע בראיון ל-'טיימס' הלונדוני, אך הוסיף: "כל מי שמכיר את חוקי הכדורגל יודע שהייתי צריך לפעול אחרת, אבל אלה החיים של כל שופט. עשיתי את המיטב שלי על המגרש, ואני לא צריך להתנצל על טעויות שהן חלק מהמשחק".

על תגובת אנשי צ'לסי אמר אוברבו: "כמה מהשחקנים התנהגו באמוציונליות, אבל חשוב לציין שאף אחד לא נהרג וצריך לקחת דברים בפרופורציה. למען האמת הייתי מרוצה מכך ששמרתי על קור רוח בסיטואציה כזו, ובדיעבד זה עזר לי כשופט. גילי שאם אני יכול להתמודד עם דרוגבה שצורח עליי, אבל יכול להתמודד עם הכל, למרות שלמען האמת הוא בחור נחמד".

כשנשאל האם הוא עדיין זוכה לתגובות על אותו משחק אמר הנורבגי: "אני עדיין מקבל כמה איומים על חיי מדי פעם, אבל אני זורק את כולם מיד לפח. רק אתמול קיבלתי מייל מאוהד צ'לסי שאמר שהוא רוצה להרוג אותי ואת המשפחה שלי, אבל אני לא לוקח אותם ברצינות".

הערב: צ'לסי וברצלונה בעוד חצי גמר בליגת האלופות (21:45, אין שידור)

האם ראוי לצפות במשחק בערב יום השואה או לא?

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully