וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אספניול הביסה 0:4 את ולנסיה

הצגה גדולה בקורנייה אל פראט. מאיורקה הפסידה 1:0 לבילבאו, 8 דקות לתומר חמד. מלאגה החמיצה הזדמנות לעלות למקום ה-3

אחרי ניצחונותיהן של ריאל מדריד וברצלונה שבוע לפני הקלאסיקו, נמשך היום (ראשון) המחזור ה-33 עם תוצאה מדהימה, כאשר אספניול מחצה 0:4 את ולנסיה ומנעה ממנה לפתוח פער במקום השלישי. מלאגה לא השכילה לנצל זאת והסתפקה ב-1:1 ביתי מול ריאל סוסיאדד. אתלטיק בילבאו ניצחה 0:1 את מאיורקה של דודו אוואט (90 דקות) ותומר חמד (8 דקות).

ז'רמי מתיו, ויסנטה גואיטה (משמאל) שחקני ולנסיה. רויטרס
התפרקות של ולנסיה. ז'רמי מתיו עם השוער ויסנטה גואיטה/רויטרס

אספניול - ולנסיה 0:4

האוהדים המקומיים ויתרו על סייסטת הצהריים וקיבלו פייסטה בקורנייה אל פראט, כשאספניול נשארה חזק במאבק על הכרטיסים לליגה האירופית ואולי אף לליגת האלופות. אחרי חמישה משחקים בהם לא ניצחה את ולנסיה, המארחת פתחה מצוין עם שער בכורה של כריסטיאן גומס בדקה ה-26, אחרי בישול מצוין של סרחיו גרסיה בצד ימין. ארבע דקות לאחר מכן ז'ואן ורדו הפציץ לחיבורים מ-20 מטרים, ובדקה ה-58 טעות קשה של השוער דייגו אלבס נוצלה שוב על ידי גרסיה, שבישל הפעם לאלברו ואסקס המחליף. אוצ'ה השלים את החגיגה עם שערו החמישי העונה בדקה ה-80.

מלאגה - ריאל סוסיאדד 1:1

האנדלוסים החמיצו הזדמנות לטפס למקום השלישי עם תיקו ביתי מול קבוצת התחתית. איסקו נתן לקבוצה של מנואל פלגריני יתרון בדקה ה-19 אחרי בישול של מרטין דמיקליס, ודווקא אחרי שהאורחים נותרו בעשרה שחקנים כשמיקל גונסאלס ספג צהוב שני בדקה ה-45 הגיע השוויון מרגליו של צ'אבי פרייטו כעבור ארבע דקות. שער חוקי של דמיקליס נפסל בתוספת הזמן.

אתלטיק בילבאו - מאיורקה 0:1

אחרי שני משחקים ללא ספיגה, דודו אוואט הוציא כדור מהרשת בדקה ה-13 כשפרננדו יורנטה נגח בין רגליו והעלה את הבאסקים ליתרון. האורחים, שמרוחקים תשע נקודות מהקו האדום כשלסיום העונה נותרו חמישה מחזורים, ניסו למצוא את השוויון אבל גם כניסתו של תומר חמד בדקה ה-82 לא הושיעה אותם, בעוד שבילבאו נצמדה לסביליה ואספניול במקום השביעי.

ראיו וייקאנו - אתלטיקו מדריד 1:0

הקולצ'ונרוס שכחו מהתבוסה בדרבי וההפסד ללבנטה עם ניצחון חוץ על השכנה מהבירה, שעדיין לא הבטיחה את ההישארות בליגה. רדאמל פלקאו כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-65, ואתלטי הצטרפה גם היא לדבוקת מרכז הטבלה עם 45 נקודות, כמו סביליה, בילבאו ואספניול.

תוצאות נוספות:

ויאריאל - סנטאנדר 1:1
לוויאריאל: הרנן פרס (45), לסנטאנדר: לאוטרו אקוסטה (90)

בטיס - אוסאסונה 0:1
לבטיס: רובן קסטרו (32)

סראגוסה - גראנדה 0:1
לסראגוסה: טומיסלב דוימוביץ' (6)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully