וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד-חיחון 1:3, לבנטה-ברצלונה 2:1

ריאל מדריד גברה 1:3 על חיחון, ברצלונה ניצחה 1:2 את לבנטה, רונאלדו ומסי כובשים בצרורות, והכל מוכן לקלאסיקו. איזה תענוג

ריאל מדריד נגד ברצלונה, כריסטיאנו רונאלדו נגד ליאונל מסי - הקרב הכי מרתק בכדורגל העולמי נמשך במלוא אונו. ריאל מדריד ניצחה היום (שבת) 1:3 את ספורטינג חיחון במסגרת המחזור ה-34 בליגה הספרדית, ברצלונה הגיבה עם ניצחון 1:2 על לבנטה, והפער בין שתי הקבוצות נותר על ארבע נקודות בלבד שבוע לפני המפגש ביניהן בקלאסיקו הגדול.

אבל כמובן שגם המאבק האישי בין שני הכדורגלנים הטובים בתבל נמשך ומגיע לשיאים נפלאים, כשגם רונאלדו כבש היום שער מצוין, מסי הגיב עם צמד משלו, ושניהם ממשיכים את העונה המדהימה שלהם ומסרבים לעצור. איזה תענוג.

בנוסף, גם ריאל מדריד וגם ברצלונה ביצעו הערב מהפכים, אחרי שכבר היו בפיגור, והוכיחו שבנוסף לכישרון, יש להן גם עוצמה מנטלית ויכולת לצאת ממצבים קשים. נדמה שכבר הרבה זמן חובבי הכדורגל לא נתקלו בכזה מאבק איתנים ישיר, ולא נותר לנו אלא להודות לאלוהי הכדורגל, ולהתענג מכל רגע.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
לא מכיר את המונח הפסד. רונאלדו/רויטרס

ריאל מדריד - ספורטינג חיחון 1:3

הבלאנקוס שוב לא הרשימו במיוחד, וכבר נדמה היה שהם עלולים לסיים משחק בית שני ברציפות ללא ניצחון, אך בסופו של דבר - בעיקר בזכות יכולת כיבוש מצוינת של כריסטיאנו רונאלדו - המדרידאים הצליחו לנצח 1:3 יקר מאוד את חיחון ולשמור על הפער בצמרת מברצלונה, שבוע לפני הקלאסיקו הענק בקאמפ נואו.

מזלה הגדול של ריאל הוא שיש לה את כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי, שכבש שלושער בדרבי מול אתלטיקו ביום רביעי, הצליח לכבוש שער יקר מאוד במצב של 1:1 ועם השער שלו, הגיע רונאלדו ל-41 שערי ליגה העונה ובכך שבר את שיאו מהעונה שעברה שעמד על 40 שערים. בנוסף, במשחק מול אתלטיקו מדריד הפך רונאלדו לשחקן הראשון מאחת מארבע הליגות - אנגליה, ספרד, גרמניה וצרפת - שכובש לפחות 40 שערי ליגה שתי עונות ברציפות.

בדקה ה-30 ולאחר דקות לא טובות של המארחת, הצליחה הקבוצה האורחת לעלות ליתרון מפתיע, לאחר שסרחיו ראמוס נגע בידו בתוך הרחבה. מיגל דה לאס קואבס בעט את הפנדל מצוין פנימה וקבע 0:1 לחיחון. שבע דקות חלפו וריאל מדריד הגיבה כשהגבהה מצוינת של ראמוס מצאה את גונסאלו היגואין מאחורי כל הגנת האורחת והארגנטינאי נגח מקרוב פנימה את ה-1:1. בדקה ה-44 הייתה קרובה ריאל לכבוש את השני כשכדור חופשי של נורי שאהין פגש את המשקוף.

ז'וזה מוריניו לא אהב את היכולת של הקבוצה שלו במחצית הראשונה וחזר מחדר ההלבשה עם שני חילופים, כשאנחל די מריה וקארים בנזמה נכנסו במקום נורי שאהין וחוסה קאייחון. החילופים השפיעו על ריאל, ששלטה באופן מוחלט בעניינים, אך לא הצליחה להגיע לכדי מצבים משמעותיים, ושוב נראתה לחוצה ועבנית. אבל איזה מזל שיש את כריסטיאנו רונאלדו. בדקה ה-74 הצליחה ריאל להשלים את המהפך כשהגבהה של אנחל די מריה מצאה את הפורטוגלי, שנגח כדור אדיר לקורה ופנימה כדי לקבוע 1:2, איזה שער נהדר של הפורטוגלי, ששוב מציל את חבריו. בדקה ה-79 נותרה האורחת עם 10 שחקנים לאחר שרוברטו קאנלה ביצע עבירה על די מריה וספג צהוב שני. בדקה ה-82 הגיע השער השלישי של ריאל. די מריה הכניס מסירת עומק לקארים בנזמה, שבעט נהדר פנימה את ה-1:3. ספק אם היכולת הזאת תספיק לריאל בקאמפ נואו, אבל למקום הראשון ב"לה ליגה" זה בהחלט מספיק.

לבנטה - ברצלונה 2:1

ברצלונה פתחה את המשחק הזה בידיעה שריאל מדריד ניצחה ופתחה את הפער בין השתיים ל-7 נקודות, אבל בסופו של דבר, למרות שנקלעה לפיגור, הצליחה אלופת ספרד להשיג ניצחון ליגה 11 ברציפות ששמר על הפער ממדריד על ארבע נקודות בלבד.

אומנם שוב הניצחון הושג אחרי החלטה מעט מעוררת מחלוקת, כשאת הפנדל שהכריע את המשחק סימן הקוון, ולא השופט, אבל שוב בארסה הייתה ראויה לניצחון.

בפתיחת המשחק הקטלאנים תקפו יותר וגם הגיעו למצב טוב של פדרו, שהחמיץ מצד שמאל של הרחבה בדקה השביעית. עם זאת, הקבוצה מהצד השני נלחמת גם היא על העפלה היסטורית לליגת האלופות, ולא מוכנה הייתה לוותר על שום נקודה. בדקה ה-23 לבנטה זכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים אחרי נגיעת יד מכוונת של בוסקטס ברחבה, חוזה בארקרו לא התבלבל, ומהנקודה הלבנה קבע 0:1 לטובת המארחים.

לבנטה הגיעה להזדמנות קורצת נוספת בדקה ה-39, כשהמגן פדרו לופז הגיע למצב די נוח מול ואלדז, אבל בעט החוצה מתוך הרחבה. בסופו של דבר, היא ירדה להפסקה עם יתרון מפתיע.

לבנטה עלתה נחושה גם למחצית השניה, ובדקה ה-52 היא הייתה קרובה לכיבוש נוסף. בארסה איבדה כדור במרכז המגרש, מה שאיפשר לשחקני לבנטה לצאת להתקפה מתפרצת, בסיומה חוזה בארקרו הגיע למצב בעיטה נוח ברחבה, אבל קרלוס פויול בלם אותו ברגע האחרון. בדקה ה-59 אדריאנו שלח בעיטה מדודה לעבר החיבורים, גוסטבו מונואה שמר על רשת נקייה ללבנטה.

בסופו של דבר היה זה ליאונל מסי ששבר את הקרח של הקטלאנים. בדקה ה-63 הוא קיבל כדור בתוך הרחבה, שלח מסירה קצרה לאלכסיס סאנצ'ז רק כדי להתמקם טוב יותר, וברגע שהוא קיבל את הכדור בחזרה הוא המשיך בבעיטה לרשת כדי לקבוע 1:1 ולכבוש במשחק העשירי ברציפות. שבע דקות לאחר מכן הושלם המהפך של ברצלונה, שוב בפנדל מעט שנוי במחלוקת. קואנקה נדחף ברחבה, השופט התעלם, אבל דווקא הקוון סימן שהוא ראה עבירה ברחבה. ליאונל מסי דייק בקלות מהנקודה הלבנה והשלים צמד כדי לעלות למאזן מדהים של 41 שערים העונה, 1:2 לברצלונה - זו גם הייתה תוצאת המשחק. נתראה בשבוע הבא בקאמפ נואו.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully