וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנטה זעמו, גם גווארדיולה מודה: "הפנדל היה גבולי"

ברצלונה שוב ניצחה עם החלטה מעוררת מחלוקת: "גווארדיולה לחץ על השופט כל הערב". ריאל גאה: "אמרתם שמוריניו הגנתי?"

בזמן שריאל מדריד וברצלונה נאבקות בצמרת הליגה הספרדית, גם כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי דואגים לשפר כמה שיאים. הבלאנקוס ניצחו אמש (שבת) 1:3 את ספורטינג חיחון, ברצלונה ניצחה 1:2 את לבנטה, ובסיום המחזור גם לרונאלדו וגם למסי יש 41 שערי ליגה העונה. מדהים.

רונאלדו, שהבקיע בנגיחה מצוינת מול חיחון, שבר את השיא הקודם שלו של שערי ליגה בספרד, 41 שערים. רק השבוע השווה החלוץ הפורטוגלי את שיא השערים העונתי, אותו קבע רק לפני שנה, זאת בזכות השלושער שכבש שהעלה אותו ל-40 שערים.

במקביל, רונאלדו השווה את שיא השערים שלו בכל המסגרות שקבע בשנה שעברה ועמד על 53 שערים, אבל הוא עדיין מפגר ב-11 שערים אחרי ליאונל מסי, שאחרי הצמד מול לבנטה, השלים מאזן של 64 שערים העונה במדי ברצלונה.

שיא אחר שהושווה הערב היה כמות שערים לעונה בליגה, כאשר ריאל עלתה ל-107 שערים. אגב, ג'ון טושאק, שאימן את ריאל שקבעה את השיא ב-1989/90, אמר ש"לפני כמה שנים אמרתי שהשיא של 107 גולים לא יישבר לעולם, אבל זה קורה".

ריאל מדריד: "מי אמר שמוריניו מאמן הגנתי?"

באופן לא מפתיע מי שהתייצב למסיבת העיתונאים לאחר המשחק הוא עוזרו של ז'וזה מוריניו, אייטור קרנקה, שאמר: "לאלה שטענו שמוריניו הוא מאמן הגנתי, כעת הם היו יכולים לראות שהבקענו 107 שערים, לא רע בכלל. שני הניצחונות האחרונים היו זריקת עידוד עבורנו, אבל אנחנו בסדר, אנחנו רגועים וחושבים על האימון לקראת באיירן מינכן, כשניתן את הכל מולם. אומרים שיש עלינו לחץ, אבל הקבוצה הגיבה לכך מצוין והשיגה ניצחון".

"סבלנו מאוד בשביל הניצחון הזה", הודה המנהל המקצועי אמיליון בוטרגניו, "היה משחק קשה, ואני מניח שככה יהיו כל המשחקים שלנו עד סיום העונה".

גונסאלו היגואין: "המשחק היה קצת מוזר בפתיחה, כשביטלו את השער שלי שהיה חוקי, ואז ספגנו פנדל, אבל זה היה חשוב עבורנו לנצח היום כדי לשמור על הפער מברצלונה. אני שמח על המאמץ של כל החבר'ה. אם נהיה מאוחדים, זה מה שייתן לנו לבסוף תארים". על חצי גמר ליגת האלופות ההולך וקרב מול באיירן מינכן אמר השחקן: "היא יריבה קשה מאוד, אבל אנחנו רוצים להגיע אל הגמר, זה כל מה שאנחנו ממוקדים בו כרגע".

ברצלונה: שוב השופט הכריע?

בברצלונה לעומת זאת שוב ראו את הקבוצה מנצחת רק אחרי עוד החלטת שיפוט מעוררת מחלוקת, כשפנדל על קואנקה לא נשרק על ידי השופט, ורק הקוון החליט משום מה על דחיפה גבולית להניף את הדגל. שחקני לבנטה זעמו על השופט, וטשיירה ואלדו אמר ש"גווארדיולה הפעיל לחץ על השופט לאורך כל המשחק". עוד אמר ואלדו ש"אני כועס, לא היה פנדל. זה מה שמקבלות הגדולות".

גם פפ גווארדיולה התייחס לפנדל הגבולי והודה ש"היה ככה ככה. בלי שום קשר, כבשנו שער מצוין לפני כן, והוצאנו תוצאה טובה לפני הנסיעה שלנו ללונדון". המאמן גם הודה שקבוצתו לא שיחקה בקצב הרגיל שלה או בסגנון השוטף שמאפיין אותה. "לא שיחקנו עם הכדור כמו שאנחנו רגילים", אמר גווארדיולה בסיום, "לא הגענו להרבה הזדמנויות, אבל ניצלנו מספיק. לא קל לנצח את לבנטה, זו אחת הקבוצות החזקות בליגה".

גווארדיולה גם התייחס למשחק מול ריאל מדריד, ואמר ש"אני מרגיש, וגם השחקנים יודעים, שריאל מדריד היא יריבה חזקה מאוד, שהפסידה רק שני משחקי ליגה עד עכשיו. רק לאחרונה היינו בפיגור 10 נקודות מהם, ולא ציפינו שנוכל לקחת מהם את התואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully