וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה על הקריירה: מריו באלוטלי מחפש עזרה מקצועית

האיטלקי הודה שאיבד שליטה על חייו ויחפש פסיכולוג שיסייע לו: "מבין את גודל הסכנה". אחרי טבס, מאנצ'יני יסלח גם לו?

מריו באלוטלי מתכוון לפנות לעזרה מקצועית כדי להציל את הקריירה שלו ולהישאר במנצ'סטר סיטי, כך סיפר גורם שהוגדר כ"חברו של השחקן" לעיתון "הסאן". כזכור, מאמן הסיטי רוברטו מאנצ'יני תקף לאחרונה שוב ושוב את החלוץ הסורר, טען כי לעולם לא יסמוך עליו ולאחר שהחלוץ הורחק בהפסד לארסנל אמר המאמן: "אני מותש. הוא לא ישחק העונה", והוסיף כי הקבוצה תמכור אותו בקיץ.

באלוטלי הספיק כבר להתנצל בפני מאנצ'יני על ההרחקה ואמר למקורביו כי הוא שוקל לפנות לטיפול פסיכולוגי כדי לקבל עזרה. "מריו לא רוצה לעזוב את סיטי והוא מבין שהוא צריך עזרה. לפי הודאתו, הוא לגמרי יצא משליטה", אמר אחד מחבריו. "הוא אפילו מוכן לקבל עזרה מקצועית כדי לסדר את הראש. יש לו כישרון אדיר, אבל הוא בסכנה להרוס לעצמו את הקריירה. מריו מודאג ומבין שאם לא יטפל בבעיות, הוא ישוחרר".

בינתיים, מאנצ'יני החמיא לקרלוס טבס שכבש שלושער ב-1:6 הגדול של הסיטי על נוריץ': "כל אחד יכול לטעות, וחשוב שכששחקן מתנצל, המאמן יסלח. אף אחד לא מושלם. מה שהיה עם קרלוס בעבר, וכרגע אנחנו חייבים לחשוב על ההווה. קרלוס משתפר, הגישה שלו טובה יותר למרות שהוא עדיין לא ב-100 אחוז. בפעם הראשונה מזה שנים אנחנו נאבקים על התואר. שיחקנו טוב, הובלנו את הטבלה למשך 28 מחזורים ואני גאה בשחקנים על מה שהם עשו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully