וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה 1:6 את נוריץ', שלושער לטבס

שלושער של קרלוס טבס ובישול לסרחיו אגוארו, שכבש צמד, הובילו את הסיטיזנס לניצחון ענק וצימוק הפער בפסגה ל-2 נק'

כנראה שאסור אף פעם להספיד אף אחד. תשאלו את מנצ'סטר סיטי ואולי יותר מכך את קרלוס טבס. החלוץ הארגנטינאי, שהיה מושעה במשך חצי שנה, פתח היום (שבת) פעם שנייה ברציפות בהרכב של הסיטיזנס והשיב עם שלושער נהדר בדרך ל-1:6 מרשים במיוחד על נוריץ' סיטי, בפתיחת המחזור ה-34 בפרמיירליג. הפער מיונייטד פתאום עומד על שתי נקודות בלבד.

קרלוס טבס שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
שער שני בליגה העונה. טבס/רויטרס

נוריץ' - מנצ'סטר סיטי 6:1

מי היה מאמין? רק לפני שישה ימים ואחרי הפסד 1:0 לארסנל, הפער בין מנצ'סטר סיטי ליונייטד עמד על שמונה נקודות והיה נראה שאלכס פרגוסון בדרך לאליפות בטוחה. כאמור, רק שישה ימים חלפו, אבל איזה שינוי. הסיטיזנס הביסו 1:6 את נוריץ' סיטי בחוץ וצימקו את הפער מהיריבה העירונית בפסגה לשתי נקודות בלבד, כשהשדים האדומים ינסו לברוח בחזרה לחמש כשיארחו מחר את אסטון וילה וכל הלחץ עליהם.

עם כל הכבוד לקאמבק הזה, האירוע המכונן של המשחק ושל התקופה האחרונה כולה במנצ'סטר סיטי הוא קרלוס טבס. החלוץ הארגנטינאי, שהיה מושעה במשך חצי שנה בשל סירובו להיכנס כמחליף בהפסד לבאיירן מינכן בליגת האלופות, חזר להרכב במחזור אמצע השבוע מול ווסט ברומיץ' וכבש את שער הבכורה שלו העונה בליגה. היום הוא כבר הפציץ שלושער, שהיה הראשון שלו מאז 29 במרץ 2010, אז כבש שלושה שערים ב-0:3 של סיטי על וויגאן. מי היה מאמין שדווקא הארגנטינאי הבעייתי יהיה האקס פקטור של סיטי לקראת סיום העונה?

הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני עלתה ליתרון בדקה ה-18 לאחר שסילבה מסר לאגוארו, קיבל בחזרה והעביר לטבס, שמ-22 מטר קו אלכסוני בעט חזק, רודי התמקם רע וזה 0:1 לאורחת. בדקה ה-27 הצליחה סיטי להכפיל את היתרון כשאגוארו מסר לטבס וחברו הארגנטינאי החזיר לו עם העקב, קון שיחרר טיל אדיר לחיבורים מ-18 מטר וקבע 0:2. זו גם הייתה תוצאת המחצית.

בדקה ה-51 הצליחה נוריץ' לצמק כשיציאה לא טובה של הארט והרחקה הגיעה עד המחליף אנדרו סורמן, שבעט בנגיעה אחת פנימה את ה-1:2. סיטי לא נלחצה מהספיגה ובדקה ה-73 הצליחה לכבוש את השלישי. ומי היה הכובש? ניחשתם נכון: קרלוס טבס. יאיא טורה קיבל מסירת עומק מסילבה ובעט בחוזקה, רודי הדף לא טוב והחלוץ הארגנטינאי עלה מעל השומר שלו ונגח פנימה את ה-1:3. חלפו שתי דקות בלבד ואגוארו כבש את אחד השערים הגדולים של השנה כדי לקבוע 1:4. קון פרץ עם הכדור מרחק גדול, חתך מצד שמאל למרכז ובעט נהדר לפינה הרחוקה, איזה שער ענק. בדקה ה-80 השלים טבס שלושער לאחר שניצל טעות גסה של ריאן בנט, חלף בקלות על פני רודי וגילגל פנימה את ה-1:5.

משחקים נוספים:

סוונסי - בלקבורן 0:3
לסוונסי: גילפי סיגורדסון (37), נייתן דייר (43), סקוט דאן (64, עצמי)

ווסט ברומיץ' - ק.פ.ר 0:1
לווסט ברום: גרהאם דורנס (22)

סנדרלנד - וולבס 0:0

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully