וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "מאבק האליפות גמור"

מנג'ר סיטי ממשיך להרדים, גם אחרי ה-1:6 על נוריץ': "הפער לא שתי נקודות, הוא חמש". קארול: "זאת ההרגשה הכי טובה שיש"

מנצ'סטר סיטי אמנם דרסה הערב (שבת) את נוריץ' 1:6 וצימקה את הפער ממנצ'סטר יונייטד לשתי נקודות בלבד בצמרת, אבל נראה שיש דברים שאינם משתנים, ואחד מהם הוא חוסר האמונה של רוברטו מאנצ'יני. מנג'ר הסיטי ממשיך לשחרר הערות לפיהן האליפות כבר סגורה, אולי בכדי להרדים את יריבתו העירונית לפני משחקה מול אסטון וילה.

"לא, לא, זה גמור", אמר המנג'ר בסיום המשחק הערב. "הפער הוא לא שתי נקודות, הוא חמש. כשאתה נאבק מול קבוצה נהדרת כמו מנצ'סטר יונייטד". על המשחק עצמו אמר האיטלקי: "שיחקנו משחק נהדר, כי זה לא קל לנצח את נוריץ' ביכולת הנוכחית שלה. אנחנו צריכים עכשיו לסיים טוב את העונה, ואני חושב שאנחנו מתחילים עכשיו לשחק ממש טוב, וזה חשוב".

על הופעתו הנהדרת של קרלוס טבס, שכבש הערב שלושער, אמר מאנצ'יני: "הוא השתפר מאוד בשבועיים האחרונים. הוא שיחק 60 דקות נגד ווסט ברומיץ' ועוד 80 דקות הערב, ואין לי ספק שהוא טוב יותר". למרות זאת, מאנצ'יני עקץ את הארגנטינאי והוסיף: "הסתדרנו היטב ללא קרלוס במשך ארבעה או חמישה חודשים. עם אגוארו, באלוטלי ודז'קו היינו כנראה כובשים יותר שערים".

אנדי קארול: "זאת ההרגשה הכי טובה שיש"

ליברפול חווה עונה קשה מאוד, בעיקר בליגה. המייטי רדס נמצאים רק במקום השמיני בליגה עם 46 נקודות ורחוקים 13 נקודות מהמקום הרביעי שמוביל למוקדמות ליגת האלופות. אפילו היריבה העירונית אברטון מעליהם בטבלה. אבל בכל הקשור לגביעים, ליברפול היא פשוט אימפריה ומוכיחה את זה בכל פעם מחדש. הקבוצה של קני דלגליש חזרה היום (שבת) מפיגור ל-1:2 על אברטון ועלתה לגמר הגביע האנגלי, כשאנדי קארול כובש את שער הניצחון בדקה ה-87.

בסיום המשחק נשמע קארול מרוצה מאוד ואמר: "ספגתי ביקורות בזמן האחרון, אבל המשכתי לשחק ולהאמין בעצמי. לכבוש את שער הניצחון כאן זו תחושה נהדרת. האמנתי בעצמי וקיבלתי את ההזדמנות שלי היום. היו לי כמה הזדמנויות ואולי הייתי צריך לכבוש מוקדם יותר, אבל שמרתי על האמונה וקיבלתי כדור נהדר מקרייג בלאמי והייתי חייב לכבוש מהמצב הזה. זאת ההרגשה הכי טובה שיכולה להיות. עבדנו קשה ולכבוש את השער הזה לקראת הסיום זה נהדר".

מנג'ר ליברפול קני דלגליש הוסיף: "השחקנים שהיו על המגרש היום היו פנטסטים, וכולם ראו איך הם נלחמו. כל מה שצריך לראות מקבוצת כדורגל ראו היום מהקבוצה. זה היה פנטסטי, לא שיחקנו הכי טוב בשבועות האחרונים אבל זה שהגענו לשני גמרים השנה זה מעודד. אנחנו גאים ומסופקים מאוד". דלגליש סירב להתייחס באופן פרטני לקארול: "זה לא הזמן להופעות אישיות, אלא זמן ליהנות מהרגע, לגלות כבוד לאברטון ולהתרכז במשחקים הבאים".

מנג'ר אברטון דייויד מויס אמר: "אני חושב ששיחקנו מספיק טוב כדי לנצח. ציפינו שהם יעלו ויתקפו במחצית השנייה, בכל זאת מדובר בחצי גמר הגביע, אבל אני חושב שפיספסנו היום. בדיוק נכנסו למשחק כשהגיעה הטעות שגרמה לשער השוויון". מויס התייחס גם לסילבן דיסטן, שביצע את אותה טעות: "הוא ממש מתוסכל, הוא שחקן מנוסה, שזכה בגביע והוא יודע מה זה אומר, הוא בעונה נהדרת ולכן הוא מאוכזב".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully