וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "אלסנדרו דל פיירו הוא נכס ליובנטוס"

מאמן הגברת הזקנה שיבח את הקפטן הוותיק: "אנחנו עושים משהו בלתי רגיל". מוראטי: "באלוטלי לא בתכניות של אנטר"

יובנטוס עשתה אתמול (רביעי) צעד גדול לעבר הסקודטו עם ניצחון ביתי יקר 1:2 על לאציו. הגברת הזקנה ראתה את מילאן חולפת זמנית על פניה עם ניצחון על קייבו, אבל עשתה את שלה בזכות שער דרמטי של לא אחר מאשר אלסנדרו דל פיירו, שקם מהספסל ושוב הושיע את יובה, שחזרה להוליך את הסריה A ביתרון של נקודה על פני האלופה.

"למזלנו הוא שוב עלה למגרש וכבש", אמר אנטוניו קונטה, שלא העניק לנסיך של יובנטוס קרדיט רב עד השלבים המכריעים של העונה. "מבחינתי הוא נכס לקבוצה הזו, כי הוא נכנס ועוזר בין אם אני מבקש ממנו לשחק דקה או משחק שלם".

על מאבק האליפות מול הרוסונרי אמר קונטה: "יש לנו כמה חרטות על מספר תוצאות תיקו שהיו לנו העונה, וגם הפעם זה לא היה רחוק. אנחנו צריכים להתבגר מהבחינה הזו, אבל אסור לשכוח שאנחנו עושים משהו בלתי רגיל העונה". כשנשאל על הדיווחים על התעניינותה של יובה בקלרנס סיידרוף ואלסנדרו נסטה אמר קונטה: "שניהם שחקנים גדולים, אבל הם בסדר היכן שהם נמצאים".

בינתיים אינטר המתאוששת תחת אנדראה סטרמאצ'יוני גברה 1:2 על סיינה ונותרה במקום השביעי. המאמן הצעיר עדכן את הציפיות מהנראזורי כשהצהיר: "אנחנו מאמינים שיש לנו אפשרות לסיים גם במקום השלישי. אנחנו מצליחים כרגע, אבל צריך לחשוב על כל משחק בנפרד ולא להביט על הטבלה".

הנשיא מאסימו מוראטי התייחס לשמועות על רצונה של אינטר להחזיר את מריו באלוטלי: "הוא שחקן גדול מבחינה מקצועית, אבל אנחנו עוקבים אחרי ההתנהגות שלו והוא תמיד נשאר אותו הדבר. לא פנינו אליו בשום שלב, והוא לא בתכניות שלנו".

יובנטוס שמרה על הפסגה עם 1:2 דרמטי על לאציו

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully