וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 1:2 את לאציו ונותרה בפסגה

דל פיירו כבש שער ניצחון דרמטי בדקה ה-82. טוטי כיכב ב-1:3 של רומא על אודינזה, מיליטו עם צמד ב-1:2 של אינטר על סיינה

המחזור ה-32 בליגה האיטלקית עמד הערב (רביעי) בסימן הסמלים הגדולים של הכדורגל האיטלקי. אלסנדרו דל פיירו השאיר את יובנטוס במקום הראשון בליגה ובנקודה יתרון על פני מילאן, עם שער ניצחון בבעיטה חופשית ב-1:2 הביתי על לאציו. גם מקבילו מרומא, פרנצ'סקו טוטי, הוביל את רומא למקום החמישי עם ניצחון 1:3 על אודינזה והראה שלא נס ליחו. דייגו מיליטו כבש צמד ב-1:2 של אינטר על סיינה והמשיך את שנת 2012 הנפלאה שלו, בעוד נאפולי הפסידה בבית 3:1 לאטאלנטה. ערן זהבי לא שותף ב-0:0 של פאלרמו מול פיורנטינה

אלסנדרו דל פיירו שחקן יובנטוס חוגג עם סטפן ליכשטיינר. רויטרס
בא להצלה. אלסנדרו דל פיירו/רויטרס

יובנטוס - לאציו 1:2

אחרי שעשתה מהפך ביום שבת ועלתה לפסגה, יובנטוס ראתה את הלחץ עובר אליה בעקבות הניצחון של מילאן אמש, עמדה בו בקושי רב ושמרה על הפסגה בשיניים מחזור נוסף. הגברת הזקנה הבלתי מנוצחת אירחה את לאציו המדורגת שלישית אחרי חמישה משחקים בהם לא ספגה שער, הפעם לא שמרה על רשת נקייה, אך קיבלה שער ראשון נהדר ורגע קסום נוסף מאלסנדרו דל פיירו.

מירקו ווציניץ' ופאביו קוואליארלה המשיכו לקבל קרדיט בהתקפה, אבל את ההצגה גנב בדקה ה-30 דווקא סימונה פפה. אנדראה פירלו הקפיץ לרחבה עם מסירת עומק קסומה, ופפה עצר על החזה והרשית בבעיטת מספרת אקרובטית. שער נהדר של יובנטוס. סטפנו מאורי, שרק ביום ראשון כבש במספרת יפה אפילו יותר, לא התרגש והשווה בנגיחה בדקה ה-45, אחרי הרמה של ליאונל סקאלוני. אנטוניו קונטה שלח ל-17 הדקות האחרונות את אלסנדרו מאטרי ודל פיירו, והנסיך החזיר לו בגדול עם שער ליגה שני העונה, בכדור חופשי מדוד בדקה ה-82. ליבור קוזאק הורחק משורות לאציו בדקה ה-90.

רומא - אודינזה 1:3

הג'אלורוסי חסרי היציבות חזרו לאולימפיקו אחרי הרביעייה הכואבת שספגו בלצ'ה, ורשמו ניצחון שעשה שירות טוב גם ליריבתם העירונית לאציו. פאבלו אוסבלדו הקנה לרומא יתרון מוקדם כבר בדקה השמינית, אך אודינזה הסתמכה כהרגלה על אנטוניו די נטאלה, שבדקה ה-43 בישל את השוויון לגלסון פרננדס. הזברטה ניסו להשיג ניצחון ראשון בבירה מאז 2005, אבל רומא הייתה עדיפה, החמיצה לא מעט ובסופו של דבר מצאה את הרשת מרגלי פרנצ'סקו טוטי, שחזר להרכב וחרץ את גורל המשחק ארבע דקות לסיום. מרקיניו קבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אינטר - סיינה 1:2

אנדראה סטרמאצ'יוני נותר ללא הפסדים מאז קיבל את תפקיד המאמן באינטר, כששחקניו שמרו עצמם בתמונת ההעפלה לאירופה. סיינה רצתה להשיג ניצחון חוץ היסטורי בסן סירו ולהמשיך בסיבוב השני המצוין שלה, ובדקה השישית אכן עלתה ליתרון משער של גאיטנו ד'אגוסטינו הוותיק. אינטר השתלטה על המשחק והצליחה להשוות, כאשר מי אם לא דייגו מיליטו נגח פנימה בדקה ה-42. הארגנטינאי המצוין התכבד גם בפנדל בדקה ה-81, הכריע את המשחק וחגג את שערו ה-16 בליגה ב-2012.

נאפולי - אטאלנטה 3:1

הקבוצה של וולטר מצארי חוותה נפילת מתח דווקא בשלה החשוב ביותר של העונה, ואם ההדחה הדרמטית מליגת האלופות על ידי צ'לסי לא הספיקה, נחלה נאפולי שני הפסדי ליגה גורליים ליובנטוס ולאציו, בהם אף ספגה שלישיות. גם החזרה לאצטדיון הביתי, בו שמרה על שער נקי ולא הפסידה בשבעה משחקים רצופים, לא סייעה לה לצאת מהמשבר. אטאלנטה לא רצתה להסתבך בתחתית, וכבר בדקה ה-10 ג'אקומו בונאבנטורה העלה אותה ליתרון במתפרצת. אסקיאל לאבצי השווה עבור נאפולי שלוש דקות לאחר מכן, אך אטאלנטה לא התרגשה וזכתה בכל הקופה משערים של ג'אנפאולו בליני (57) וקרלוס קרמונה (88). עוד שלישייה ברשת המחוררת של נאפולי.

משחקים נוספים:

גנואה - צז'נה 1:1
לגנואה: מרקו רוסי (41). לצ'זנה: אדריאן מוטו (76)

קטאניה - לצ'ה 2:1
לקטאניה: גונסאלו ברחסיו (52). ללצ'ה: דניאלה קורביה (87), דויד די מיקלה (90)

פארמה - נובארה 0:2
לפארמה: סבסטיאן ג'ובינקו (27), ג'ונתן (40)

פיורנטינה - פאלרמו 0:0

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully