וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימליאנו אלגרי: "כולם חיכו שניפול, מנהלים נגדנו קמפיין"

אלגרי תקף את התקשורת אחרי הניצחון על קייבו: "הביקורות על מילאן היו מוגזמות. תיארו את הלוויה שלנו, אבל אנחנו בחיים"

שער בודד של סולי מונטארי בדקה השמינית, העניק למילאן 0:1 קטן על קייבו אתמול (שלישי) בוורונה והחזיר את הרוסונרי למקום הראשון בטבלת הסרייה A, לפחות עד המשחק של יובנטוס נגד לאציו הערב.

"זה היה משחק מאוד חשוב. אמנם לא שיחקנו טוב, אבל אם היינו מאבדים נקודות היינו מחוץ למירוץ האליפות", אמר בסיום מסימליאנו אלגרי, שראה את הקבוצה שלו חוזרת לנצח אחרי תיקו והפסד בשני המשחקים האחרונים שלה בליגה. המאמן הוסיף: "אנחנו חוזרים הביתה עם ניצחון למרות שחסרנו הרבה מאוד שחקנים בגלל פציעות".

אלגרי גם התייחס ליחס של התקשורת כלפי מילאן בשבועיים האחרונים: "הביקורת על מילאן הייתה מוגזמת. כולם חיכו שניפול, אבל חזרנו לעצמנו. אפילו כשהיה לנו פער של ארבע נקודות בפסגה, התקשורת ניהלה קמפיין נגדנו וכולם רצו שנפסיד. הערב השחקנים השאירו את תקוות הסקודטו שלנו בחיים. יש אנשים שכבר תיארו את הלוויה שלנו, אבל אנחנו עדיין בחיים".

המאמן הוסיף לתקוף: "מה שהכי מאכזב אותי זה שבמהלך המאבק שלנו עם יובנטוס על התואר, כולם מתייחסים אליהם כאל מי שעושים משהו בלתי רגיל, בעוד המאמץ שלנו יכול להיזרק לפח. היו לנו כל כך הרבה פציעות ושיחקנו יותר משחקים מיובנטוס. לא הייתי יכול לבקש יותר מהשחקנים".

מילאן גברה על קייבו וחזרה זמנית לפסגה

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully