וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה 0:1 את קייבו

שער של מונטארי בדקה השמינית סידר לרוסונרי ניצחון ראשון אחרי שני משחקים וחזרה לפסגה עד משחק של יובה מול לאציו

שבוע קשה מאוד עבר על מילאן לאחר שהודחה ברבע גמר ליגת האלופות על ידי ברצלונה והפסידה בבית 2:1 לפיורנטינה בליגה, מה שגרם לה לאבד את המקום הראשון בטבלה. אבל היום (שלישי) הצליחו הרוסונרי לחזור לעצמם עם ניצחון ראשון אחרי שני משחקי ליגה ברציפות ושלושה משחקים בכל המסגרות, עם 0:1 קטן-ענק בחוץ על קייבו, במשחק שפתח את המחזור ה-32 בליגה האיטלקית. הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי חזרה למקום הראשון עם 67 נקודות, שתיים יותר מיובנטוס.

השער הראשון וגם האחרון הגיע כבר בדקה השמינית כשרוביניו העביר מסירת רוחב לסולי מונטארי, שבעט כדור נהדר עם רגל שמאל מ-25 מטר היישר לפינה כדי לקבוע 0:1 למילאן. שער שני העונה לגנאי, שמושאל מהיריבה העירונית אינטר, וראשון מאז פברואר והניצחון 1:3 על צ'זנה. מילאן עכשיו תחכה לראות מה תעשה יובנטוס מחר בערב מול לאציו. קייבו מנגד נותרה בינתיים במקום התשיעי בליגה, אך עלולה לאבד אותו לטובת סיינה או פאלרמו, במידה שאלו ינצחו.

* ליון עלתה לגמר הגביע הצרפתי לאחר ניצחון קל 0:4 על GFCO אז'קסיו מהליגה השלישית. המארחת איבדה את אנתוני קולינה בכרטיס אדום ובדקה ה-38 ונכנעה לארבעה שערים במחצית השנייה. אלכסנדר לקאזט (59), ליסנדרו לופס (73), קלמון גרנייה (80) ובפטימבי גומיס (90) כבשו לליון, שזכתה במפעל לאחרונה ב-2008. ביום רביעי יתקיים חצי הגמר השני בין קבילי הקטנה לראן. הגמר יתקיים ב-28 באפריל.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully