וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א סירבה לשחרר את תיאו פפאלוקאס

10.4.2012 / 21:01

היווני ביקש להשתחרר, הצהובים סירבו: "זה לא יהיה לכבודו של המועדון" . מקורבו של השחקן: "לא מבין את ההחלטות של בלאט"

הסערה סביב בקשתו של תיאו פפאלוקאס לעזוב את מכבי תל אביב נמשכת: קברניטי הקבוצה קיימו היום (שלישי) שיחות על בקשתו להשתחרר מהחוזה, והערב נודע לוואלה! ספורט כי לאחר דיונים אינטנסיביים, שוחחו ראשי המועדון עם סוכנו של השחקן, והשיבו כי הם מסרבים לבקשתו של פפאלוקאס לשחרור. במכבי נימקו את תשובתם כשאמרו: "זה לא יהיה לכבודו של המועדון לשחרר אותו" . במכבי הבהירו כי יש כוונה להשתמש בגארד היווני, כשראשי מכבי הקפידו במקביל לרשום את פפאלוקאס למשחק מחר.

כזכור, בימים האחרונים העביר הגארד היווני לראשי הקבוצה מסרים דרך סוכנו לפיהם הוא מעוניין להשתחרר. פפאלוקאס ביקש להבין אם בכוונת ראשי הקבוצה להשתמש בו במשחקים הבאים, ואף הבהיר שבמידה ואין בכוונתם לעשות זאת בשל חוק ארבעת הזרים בליגה, הוא מעדיף להשתחרר. למרות ההתפתחויות האחרונות, קשה להאמין שמישהו הופתע מהבקשה של היווני לעזוב. במשך החודשים האחרונים התייבש פפאלוקאס על ספסלה של מכבי תל אביב, בניגוד מוחלט למה שציפה ערב הגעתו לקבוצה בקיץ.

בנוסף, היכולת הטובה שהוא הציג במשחק המכריע מול ז'לגיריס בטופ 16 על מקום בהצלבה הפיחה בו תקוות שהוא יקבל דקות בשלבים המכריעים של העונה, אבל למעשה הוא שוב לא היה פקטור משמעותי גם בסדרה מול פנאתינייקוס. מקורבו של השחקן סיפר היום בשיחה עם וואלה! ספורט: "במהלך הסדרה מול פנאתינייקוס פפאלוקאס היה ללא מצב רוח. יום לפני המשחק החמישי הוא היה כל כך מצוברח שהוא ביקש מהחברים שלו לא להגיע אפילו למלון כדי לבקר אותו, והעדיף ללכת לישון מוקדם. הוא ביקש מהחברים שלו לא להגיע בכלל למשחק מול פנאתינייקוס, ואמר כי במילא הוא לא מאמין שהוא ישחק".

"פפאלוקאס אמר שהוא מאוד מאוכזב מדיוויד בלאט ומכל המצב", המשיך אותו מקורב. "אבל הוא ג'נטלמן והוא אמר גם שהוא לא רוצה לדבר כדי לא לפגוע במכבי. הוא אמר שרק בסוף העונה הוא ידבר בחופשיות ויסביר את הצד שלו ואת הגירסה שלו. פפאלוקאס הדגיש שכרגע הוא לא רוצה לדבר עם עיתונאים". המקורב אף שופך אור על היחסים הבעייתיים בין המאמן ובין היווני: "עוד לפני כמה חודשים תיאו אמר שהוא לא מבין את ההחלטות של בלאט, ושהוא לא כל כך רואה עקביות במה שבלאט עושה. ברור שהוא היה מאוכזב כבר אז ממצבו".

גורמים בסביבת המועדון אף טוענים כי באחת הנסיעות לחו"ל לפני מספר חודשים אירעה תקרית בין בלאט לבין פפאלוקאס, כאשר השחקן ביקש מהמאמן הסברים מדוע הוא לא משחק. אחדים מחברי ההנהלה גרסו שאין לשחרר את פפאלוקאס, ואם כן, מוטב שזה יקרה לאחר הפיינל פור של הליגה האדריאטית, שיתקיים בסוף החודש (28-30 באפריל).

בקבוצה ממשיכים לבדוק את מועמדותם של מספר שחקנים לקראת העונה הבאה, ביניהם מייק באטיסט, אלכס מאריץ' וגיורגי שרמדיני, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט. גם בו מקאלב ודרווין קיצ'ן סומנו על ידי הצהובים כמועמדים. בתוך כך, המשחק הדחוי מול בודוצ'נוסט במסגרת הליגה האדריאטית שהיה אמור להתקיים ביום שבת, בוטל. הקבוצות ייפגשו בחצי גמר פיינל פור הליגה האדריאטית בהיכל נוקיה.

מי אשם במצב?

דיוויד בלאט
83%
תיאו פפאלוקאס
17%
הסקר הסתיים
3339 משתתפים

בלאט לוחץ על ראשי מכבי להחתים את הנדריקס

בתוך כך, לוחץ המאמן דייויד בלאט על ראשי מכבי תל אביב, בכדי שיגיעו לסיכום עם ריצ'רד הנדריקס,ואף הדגיש בפני ההנהלה כי הוא מקנה חשיבות רבה לכך שהאמריקאי ימשיך בקבוצה. עם זאת, כרגע קיימים פערים במו"מ בין הצדדים.
אתמול אמר בלאט בראיון לוואלה! ספורט כי "אני לא עורך את המו"מ במכבי, יש אחרים שמטפלים בזה. אנחנו רוצים ומנסים שריצ'י יישאר, אבל לאחרונה עלו קשיים ואני לא יכול להגיד כרגע לאן זה יוביל. התקווה שלי שזה כן יסתדר, אך כרגע אני לא יכול להגיד לך שזה כך".

בניגוד לפרסומים, במכבי לא היו בטוחים כי ברצונם לראות את דווין סמית ממשיך לקבוצה, אך יכולתו הטובה בסדרה ובתקופה האחרונה שכנעה את ראשי המועדון כי יש לממש את האופציה עליו. כמו כן, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במכבי מעוניינים להאריך את חוזהו של יוגב אוחיון, כשלשחקן יש סעיף יציאה, אולם בקבוצה מעוניינים לשנות את תנאי החוזה ולא מן הנמנע שאוחיון יקבל שדרוג בשכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully