וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאו פפאלוקאס ביקש להשתחרר ממכבי תל אביב

9.4.2012 / 22:37

הגארד המתוסכל בירר את האפשרות להשתחרר מחוזהו. גורם בקבוצה: "נבדוק עם דיוויד בלאט אם יש כוונה להשתמש בו"

האם תיאו פפאלוקאס יעזוב בקרוב את מכבי תל אביב? הגארד היווני שהצטרף לפני תשעה חודשים לקבוצה נחוש בדעתו לעזוב, וכבר בדק את האפשרות עם הנהלת הקבוצה. פפאלוקאס ביקש בין השאר להבין דרך סוכנו האם יש כוונה לשתף אותו במשחקים שנותרו עד לסיום העונה, בין השאר בשל חוק ארבעת הזרים בליגה, ובירר אם יש אפשרות להשתחרר מהחוזה שלו.

כידוע, בחוזהו של פפאלוקאס אין סעיף יציאה, אך במידה ותוגש הצעה למכבי תל אביב, בקבוצה ישקלו לשחרר אותו. במהלך החודשים האחרונים נראה פפאלוקאס כועס ומתוסכל מאוד ממעמדו ומהעובדה שהוא לא היווה גורם משמעותי יותר בסדרת ההצלבה מול פנאתינייקוס. בין השאר הבין השחקן שהוא אמור להיות פקטור משמעותי יותר בשלבים המכריעים של העונה, ומכאן אכזבתו הרבה.

בראיון שנערך היום (שני) בוואלה! ספורט עם דיוויד בלאט, סירב המאמן להתייחס מפורשות למה שעובר על הגארד. "אני לא מדבר על זה כרגע", הצהיר המאמן. "אדבר על זה בסוף השנה".

פפאלוקאס (35) שיחק העונה ב-20 משחקי יורוליג, אבל במהלך הפלייאוף מול פאו הוא שותף ל-26 דקות בחמשת המשחקים שבהם הוא קלע נקודה בממוצע למשחק. גם בטופ 16 היווני לא בא לידי ביטוי אחרי ששיחק בממוצע קצת פחות מעשר דקות למשחק שבהן תרם 2.29 נקודות. בליגה, פפאלוקאס שותף בחמישה משחקים בלבד שבהן הוא קלע 6.4 נקודות בממוצע.

דיוויד בלאט מדבר על העתיד של מכבי תל אביב

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully