וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלגליש נגד השופטים: "אולי זו קונספירציה"

מנג'ר ליברפול קני דלגליש ממשיך לתקוף את שופטי הפרמיירליג: "הטעויות בלתי נסלחות, שהשופטים יבדקו את ההגינות שלהם"

מנג'ר ליברפול קני דלגליש הטיל ספק בהגינותם של שופטי הפרמיירליג, וצפוי להיענש על ידי ההתאחדות. במשחקים האחרונים בליברפול התלוננו על שורה של החלטות נגדם, ודלגליש אמר ש"אנשים עוד עלולים לחשוב שיש פה קונספירציה".

ליברפול השיגה ניצחון אחד בלבד בתשעת משחקי הליגה האחרונים שלה, אבל דלגליש זוכר היטב טעויות שיפוט גבוליות נגד קבוצתו במשחקים נגד אסטון וילה, וויגאן וניוקאסל, שכללו שער פסולבאופן מפוקפק, ושני פנדלים ברורים שלא נשרקו לטובת הקבוצה ממרסיסייד.

"בשלושת המשחקים האחרונים היו כמה החלטות מפוקפקות שהלכו נגדנו", אמר דלגליש, "למען האמת, זה בלתי נסלח, והייתי גם אומר שזה בלתי ניתן להסבר". דלגליש הוא רק אחד מהמאנים שמלוננים על השיפוט בפרמיירליג, כשרק לאחרונה מארק יוז טען ש"המנג'רים איבדו אמון בשופטים" אחרי שקבוצתו ק.פ.ר הייתה קורבן לשגיאה אומללה משחק נגד מנצ'סטר יונייטד, וגם רוברטו מרטינז מאמן וויגאן אמר שהוא "נגעל" אחרי שקבוצתו ספגה שערים בנבדל ברור מול צ'לסי.

"אני מעלה את זה, וכדאי מאוד שארגון השופטים יבדוק את זה, זה צריך להדאיג אותם", אמר דלגליש, "אם יש מקרים כאלה, אז יש להם בעיה חמורה, לא לי".

ליברפול תפגוש את בלקבורן הערב, והמאמן טוען ש"השחקנים שלי הגונים, אבל אני לא יכול לדבר בשם אחרים ולומר אם הם הגונים. כל מה שאנחנו יכולים לעשות זה לשמור על ההגינות של המועדון הזה, ולקוות שגם האחרים יישארו כאלה. השופטים צריכים לבדוק את עצמם ולוודא שהם אכן הגונים...

"לא קיבלנו הסבר על הטעויות נגדנו. יעזור מאוד אם תהיה שקיפות, אם יסבירו לנו את ההחלטות, או שיתנצלו ויגידו 'סליחה, טעינו' ונגלה שיש בהם הגינות", המשיף דלגליש הלחוץ, "אבל הם לא אומרים כלום. יעזור מאוד אם יתייחסו אלינו בכבוד, כי אחרת אנשים עוד עלולים לחשוב שיש פה קונספירציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully