וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק יוז: "כולם ראו שאשלי יאנג היה בנבדל"

בק.פ.ר זעמו על טעות השיפוט שסייעה למנצ'סטר יונייטד לגבור עליהם: "יאנג יכול להשתתף בתחרות קפיצות באולימפיאדה"

מנצ'סטר יונייטד השיגה היום (ראשון) את ניצחון הליגה השמיני שלה ברציפות, 0:2 על ק.פ.ר והיא עשתה צעד גדול לכיוון האליפות, אבל בדקות שאחרי המשחק מי שמשך את מירב תשומת הלב היה השופט לי מייסון. צוות השיפוט עשה טעות משולשת בדקה ה-14, כשהקוון לא ראה נבדל של אשלי יאנג וזה עשה הצגה גדולה ברחבה וסחט פנדל וכרטיס אדום משון דרי האורח.

בקבוצה הלודונית זעמו וחבר ההנהלה טוני פרננדס כתב בטוויטר: "קשה לקבל את זה אחרי צפייה נוספת בהילוכים החוזרים. אשלי יאנג יכול להצטרף לקופץ למים טום דיילי באולימפיאדת לונדון".

אנשי ק.פ.ר כבר הודיעו שהם יערערו על הכרטיס האדום ויבקשו לבטל את ההשעייה האוטומטית של הקפטן שלהם והמאמן מארק יוז אמר: "אני חושב שכולם ראו שאשלי יאנג היה בנבדל ושהיה מגע מינימלי בינו לבין דרי".

המאמן המארח אלכס פרגוסון, שרשם משחק מספר 30 ללא הפסד נגד מאמן שהיה פעם שחקן שלו, סיכם: "הדבר היחיד שאני יכול לומר זה שניצחנו. יש עוד שישה משחקים עד סיום העונה ושיפרנו את מאזן השערים שלנו".

ריו פרדיננד, שפגש את אחיו אנטון בפעם השביעית ועלה נגדו למאזן 2:5 בדרבי הפרטי של המשפחה, אמר בסיום: "לאור העובדה שהם היו בעשרה שחקנים, היינו רוצים ניצחון גדול יותר, אבל אנחנו מרוצים מזה שלא ספגנו. אנחנו יודעים איך זה להיות במקום הראשון וזה מאוד חשוב. אנחנו צריכים להיעזר בכל הניסיון שיש לנו".

ניצחון שמיני ברציפות למנצ'סטר יונייטד: 0:2 על ק.פ.ר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully