וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל ניצחה 0:1 את מנצ'סטר סיטי, יונייטד ניצחה

שער של מיקל ארטטה בדקה ה-87 הרחיק את הסיטיזנס שמונה נקודות ממנצ'סטר יונייטד הראשונה, שניצחה 0:2 את ק.פ.ר

זהו, אפשר כבר כמעט להכריז על האלופה באנגליה. מנצ'סטר יונייטד ככל הנראה תהיה זו שתניף את התואר בפעם ה-20 בתולדותיה. השדים האדומים ניצחו היום (ראשון) 0:2 את קווינס פארק ריינג'רס במסגרת המחזור ה-32 בפרמיירליג, בעוד היריבה העירונית והיריבה על התואר מנצ'סטר סיטי הפסידה 1:0 לארסנל משער של מיקל ארטטה בדקה ה-87. הפער בין שתי היריבות העירוניות עומד על שמונה נקודות כבר, כשנותרו 18 בקופה.

קרלוס טבס שחקן מנצ'סטר סיטי עם מריו באלוטלי. Michael Regan, GettyImages
אליפות? כרגע זו נראית כמו עונה נטולת תואר. טבס עם באלוטלי/GettyImages, Michael Regan

מנצ'סטר יונייטד - ק.פ.ר 0:2

מנצ'סטר יונייטד השיגה ניצחון ליגה שמיני ברציפות ו-10 מ-11 המשחקים האחרונים, מה שסייע לה להגדיל לפחות זמנית את הפער בפסגת הפרמיירליג לשמונה נקודות. יחד עם זאת, בימים הקרובים המשחק הזה כנראה שוב יגרור דיבורים על תצוגת השיפוט.

יונייטד פתחה את המשחק בלחץ רצוף על השער של פאדי קני ובדקה ה-14 עלתה ליתרון. שון דרי הניח יד בתוך הרחבה על אשלי יאנג, הקוון לא הבחין שקשר יונייטד היה בנבדל, השופט לי מייסון הצביע על הנקודה הלבנה והרחיק את קפטן ק.פ.ר, ו-ווין רוני כבש. 0:1 למארחת עם עזרה גדולה מצוות השיפוט שביצע שלוש טעויות בפעולה אחת (לא שרק לנבדל, פסק על פנדל ושלף אדום).

שתי דקות בתוך המחצית השנייה פירפר כדור שני ברשת של ק.פ.ר אחרי שדני וולבק דחק אותו פנימה מקרוב, אבל הקוון הניף דגל והשער נפסל בטענה מעוררת מחלוקת לנבדל. בהמשך רפאל היה יכול להכפיל את התוצאה, אבל הזדמנות גדולה שלו באחד על אחד מול קני נבלמה על ידי השוער האירי לקורה. בדקה ה-68 פול סקולס שם קץ להחמצות וקבע 0:2 בבעיטה שטוחה וחזקה מחוץ לרחבה.

הניצחון האחרון של ק.פ.ר על יונייטד היה בינואר 1992. למעלה מ-20 שנה עברו והיא ממשיכה לחפש. השדים האדומים מבחינתם, כבר עם 29 משחקים רצופים ללא הפסד ביתי נגד עולות חדשות, יותר מ-10 שנים שחלפו מאז ההפסד 2:1 לבולטון באוקטובר 2001. אגב, הקבוצה של אלכס פרגוסון היא הראשונה שמשיגה העונה שמונה ניצחונות רצופים. זה אולי הסימן לאליפות.

ארסנל - מנצ'סטר סיטי 0:1

הסיטיזנס ביססו חלק ארי מהרכש שלהם בשנים האחרונות על כוכבים מארסנל. בין היתר עשו את הדרך מצפון לונדון עמנואל אדבאיור, קולו טורה, גאל קלישי וסמיר נאסרי. מי היה מאמין שדווקא אותה ארסנל תהיה זו שתגנוז באופן סופי את שאיפות האליפות של מנצ'סטר סיטי? הערב היא עשתה את זה בצורה הכי סמלית שיש עם 0:1 מוצדק לחלוטין, לאחר משחק בו שלטה לאורך רובו. סיטי רחוקה כבר שמונה נקודות ממנצ'סטר יונייטד הראשונה, שישה מחזורים לסיום העונה.

מיקל ארטטה כבש את שער הניצחון אי שם בדקה ה-87 עם בעיטה אדירה לפינה, שלוש דקות בלבד לפני שמריו באלוטלי שוב איבד את הראש וספג צהוב שני בדרך לכרטיס אדום. מדהים, אבל ההפרש בין סיטי לארסנל עומד כעת על 10 נקודות בלבד. לתותחנים יש חמש נקודות יותר מצ'לסי החמישית, כשהבלוז צפויים להגיע לאמירויות בעוד שבועיים. זה יהיה מרתק.

המשחק נפתח בצורה עצבנית כשכבר אחרי שתי דקות ספג יאיא טורה כרטיס צהוב לאחר שתפס מאחור את רוזיצקי. ארסנל פתחה מצוין ולחצה על סיטי, כשבדקה ה-16 הגיעו התותחנים להזדמנות הכי מסוכנת כשקרן של ארטטה הגיעה לוואן פרסי שנגח מצוין, אך הכדור פגע דווקא בוורמאלן ומשם נעצר במשקוף. יאיא טורה הפצוע הוחלף מיד לאחר מכן על ידי דויד פיסארו. בדקה ה-22 היה צריך מריו באלוטלי לספוג כרטיס אדום לאחר עבירה גסה על אלכס סונג, אך השופט מרטין אטקינסון התעלם. בדקה ה-26 הגיעה סיטי להזדמנות מצוינת כשקרן מצאה את באלוטלי, שבעט כדור שפגע בוואן פרסי ונבלם.

סיטי פתחה טוב את המחצית השנייה ובדקה ה-53 הגיעה להזדמנות מסוכנת כשהגבהה של נאסרי מצאה את אגוארו, שנגח מצוין אך שצ'סני הדף. בדקה ה-63 הגיעו התותחנים למצב נהדר כשהגבהה של סונג מצאה את ואן פרסי, שנגח מ-12 מטר מצוין אך רק לקורה. בדקה ה-75 הגיעה ארסנל להזדמנות גדולה נוספת, כשוולקוט בעט מ-14 מטר לקורה. הכדור חזר לקוסיילני, שבעט אל עבר השער, זה הגיע לבניון שמול שער ריק לחלוטין לא הצליח לכבוש. בדקה ה-79 הוחלף בניון על ידי ארון ראמזי. בדקה ה-87 הצליחה ארסנל לכבוש, כשמיקל ארטטה חטף כדור ובעט כדור אדיר מ-24 מטר לפינה, 0:1 לתותחנים. באלוטלי, שהיה צריך לספוג אדום מוקדם יותר, ספג צהוב שני בדקה ה-90.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully