וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני דלגליש: "אולי אנחנו צריכים לצעוק על השיפוט"

מנג'ר ליברפול זעם על השופט בתיקו מול וילה: "המון צירופי מקרים לרעתנו". גם לוויגאן היו טענות על השערים של צ'לסי

כשקינג קני דלגליש שב אל הקווים באנפילד, בליברפול החלו לחלום על תחייה מחודשת וכיבוש הפרמיירליג. ההתחלה אומנם נראתה מבטיחה, אבל ככל שהעונה הנוכחית מגיעה לרגעי ההכרעה שלה, הבלוף של המייטי רדז ממשיך להתגלות. היום (שבת), תצוגה ביתית חלשה שלהם הסתיימה ב-1:1 מול אסטון וילה. האורחים נהנו משער יתרון נאה של כריס הרד כבר בדקה ה-10, לואיס סוארס הציל את ליברפול עם שוויון בדקה ה-82.

דלגליש בחר בסיום להפנות את כעסו דווקא לכיוון השופט מייקל אוליבר, שלא שרק למה שנראה כמו הכשלה של אריק ליצ'ך על דירק קאוט: "הוא לא נתן פנדל, אבל אמר לקאוט שהשחקן שהכשיל אותו היה חסר מזל. זו בדיחה. אנחנו צריכים לעשות את המיטב, אבל היו המון צירופי מקרים לרעתנו מבחינת החלטות שיפוט במשחקים האחרונים. אולי אנחנו מנומסים מדי וצריכים להתחיל לצעוק. כל קבוצה צריכה לבדוק את היושר שלה".

בלונדון לעומת זאת, צ'לסי חגגה עוד ניצחון דרמטי, 1:2 בתוספת הזמן על וויגאן המסכנה. אלא שמה שהעסיק ובצדק, את רוברטו מרטינז מאמן המפסידה, היה הנבדל הברור ממנו כבש ברניסלב איבנוביץ' את השער הראשון לבלוז, כשהוא גם טען שהשער השני נכבש מעמדת נבדל אף הוא: "אין לי מה לדבר עם השופט, זה בזבוז זמן. לצערנו, יותר מדי פעמים העונה סבלנו מטעויות ברורות מאוד. אני לא רוצה להיכנס לנושא של שיפוט נגד קבוצות קטנות כמו וויגאן, אבל זו הליגה הטובה בעולם ומגיע לנו שההחלטות יהיו נכונות יותר".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully