וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול הסתפקה ב-1:1 ביתי מול אסטון וילה

המייטי רדז היו קרובים להפסד ליגה רביעי רצוף, סוארס הציל נקודה. מאטה סידר לצ'לסי 1:2 דרמטי על וויגאן בתוספת הזמן

המחזור ה-32 בפרמיירליג יצא לדרך כבר אתמול (שישי), עם ניוקאסל הלוהטת שגברה בחוץ 0:2 על סוונסי בזכות צמד של פאפיס סיסה. בשבת התחדשו הקרבות על המקומות באירופה, כשטוטנהאם הסתפקה ב-0:0 בחוץ מול סנדרלנד ועלתה זמנית למקום השלישי. צ'לסי ניצלה ממבוכה ביתית וניצחה בתוספת הזמן 1:2 את וויגאן הקטנה וליברפול שוב איכזבה, כשניצלה מהפסד ביתי וסיימה ב-1:1 מול אסטון וילה. ביום ראשון ייכנסו לפעולה שתי המתחרות על האליפות - מנצ'סטר יונייטד תארח את ק.פ.ר, ולאחר מכן תגיע מנצ'סטר סיטי למשחק הכי קשה שיש כיום באנגליה, באצטדיון האמירויות מול ארסנל הלוהטת.

סוונסי - ניוקאסל 2:0

תתחילו לספור את המגפייז בקרב על הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות. הקבוצה של אלן פארדיו השיגה ניצחון רביעי ברציפות והתקרבה זמנית מרחק שתי נקודות מטוטנהאם שבמקום הרביעי. פאפיס סיסה המשיך בכושר המדהים שלו והצמד העלה את מאזנו לתשעה שערים בשמונה משחקים מאז הגיע לקבוצה. כבר אחרי חמש דקות, התקפה חדה וקטלנית של האורחים הסתיימה בבישול של יוהאן קבאי לסיסה שהכניע את מישל וורם. סוונסי לחצה במחצית השנייה והחמיצה ומן העבר השני היה זה סיסה עם הקפצה גאונית מעל וורם ושוב מהבישול של קבאי. סוונסי עם הפסד שלישי ברציפות, אבל עדיין במרחק סביר מהתחתית.

סנדרלנד - טוטנהאם 0:0

הספרס חזרו לעצמם עם שני ניצחונות ביתיים, אך באצטדיון האור הסתפקו בתיקו שמעניק להם יתרון זמני של נקודה על פני היריבה המושבעת במאבק על המקום השלישי. סנדרלנד, שכל כך אוהבת את המפגשים מול הקבוצות הגדולות ובשבוע שעבר הייתה קרובה להדהים את מנצ'סטר סיטי עם 3:3 בחוץ, אפשרה לטוטנהאם לשלוט בכדור ומצידה ניסתה לעקוץ בהתקפות מתפרצות. הטקטיקה של מרטין אוניל מנהעה מטוטנהאם לסכן יותר מדי פעמים את השער, כאשר המצב הטוב ביותר במשחק היה של רפאל ואן דר וארט, שבדקה ה-73 בעט וראה את מייקל טרנר מציל מהקו. למרות טענות האורחים, הכדור פגע בידו של טרנר לאחר שקיפץ מירכו ולא הגיע להם פנדל. בדקה ה-13, לעומת זאת, היה בהחלט מקום לשרוק בעקבות נגיעת יד של פיל ברדסלי.

צ'לסי - וויגאן 1:2

בליגת האלופות צ'לסי עשתה השבוע את העבודה מול בנפיקה ועלתה לחצי הגמר. אלא שאם היא תציג שם, מול ברצלונה, את היכולת שהיא הציגה מול וויגאן, זה לא ייגמר טוב עבור הבלוז. במשחק ראשון מבין שמונה תוך 26 ימים, ברניסלב איבנוביץ' המשיך להפציץ, עם שער רביעי תוך שלושה שבועות בדקה ה-62, שהגיע מבישול של ראול מיירלס. רק חבל שאיבנוביץ' היה בנבדל של כמה מטרים טובים והמחאות של האורחים לא זכו לאוזן קשבת אצל השופט והקוון. הצדק כמעט נעשה בדקה ה-82, כשמוחמד דיאמה השתחרר משני מגינים ומצא את הפינה של פטר צ'ך ההמום, כדי להדהים את יציעי הסטמפורד ברידג' ולקבוע שוויון, שהיה יכול להיות שווה לוויגאן דילוג זמני מעל לקו האדום. בדקה ה-92 צ'לסי הכריע את המשחק. פרננדו טורס המתעורר ירה מהאוויר כדור אדיר לקורה וספרדי אחר, חואן מאטה, דחק פנימה עם הברך את שער הניצחון הדרמטי.

ליברפול - אסטון וילה 1:1

מה קורה לקינג קני דלגליש והבחורים שלו? אחרי שישה הפסדים בשבעה משחקי ליגה, הצמרת כבר רחוקה ודווקא התחתית מתקרבת, כשהפעם ליברפול אומנם ניצלה מהפסד, אבל נאלצה להסתפק בנקודה מאכזבת אחת בלבד. כריס הרד הפציץ פנימה כבר בדקה העשירית, כדי לעלות את וילה ליתרון וליברפול לחצה בלי סוף עד שלואיס סוארס נגח פנימה מקו השער, כדור שדניאל אגר נגח למשקוף בדקה ה-82.

משחקים נוספים:

בולטון - פולהאם 3:0
לפולהאם: קלינט דמפסי (30, 45), מאמדו דיארה (80)

ווסט ברומיץ' - בלקבורן 0:3
לווסט ברומיץ': מרטין אולסון (7, עצמי), מארק אנטוין פורצ'ן (69), ליאם רידג'וול (85)

נוריץ' - אברטון 2:2
לנוריץ': ג'ונתן הווסון (39), גרנט הולט (77). לאברטון: ניקיצה ילאביץ' (22, 61)

סטוק סיטי - וולבס 1:2
לסטוק סיטי: רוברט הות (37), פטר קראוץ' (61), לוולבס: מייקל קייטלי (26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully