וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה 0:4 את חטאפה

הקטלאנים דרסו את היריבה בדרך לצמצום הפער מריאל מדריד לנקודה. אלכסיס (13, 73), מסי (44) ופדרו (75) כבשו

אפשר כבר לכוון את השעונים. במוצאי שבת, ה-21 באפריל, בשעה 21:00 בערב, ייערך הקלאסיקו הגורלי בקאמפ נואו בין ברצלונה לריאל מדריד, שנקבע תחילה ליום ראשון. עד אז ינסו הקטלאנים המשיכו במלאכת קיזוז הפער מריאל מדריד עם 0:4 ענק על חטאפה. יממה לפני הדרבי בוויסנטה קלדרון, הפער צומק לנקודה וכל הלחץ על הבלאנקוס.

שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
מוכנים לקלאסיקו. שחקני ברצלונה/רויטרס

ברצלונה - חטאפה 0:4

נקודה בודדת מפרידה בין ברצלונה לריאל מדריד וכל הלחץ עובר אל הבלאנקוס שיתמודדו ברביעי בקלדרון בדרבי מול אתלטיקו. ברצלונה מזכירה בשבועות האחרונים את הקבוצה הדורסנית והמוכרת אליה התרגלנו. הכל הולך לה בקלות, היריבות יורדות מובסות ללא תנאי ונראה כי מגיעה לרגעי ההכרעה של העונה במומנטום נהדר. לשאלה האם ריאל מדריד תעמוד בלחץ נקבל תשובה ראשונה אחרי הדרבי.

חטאפה. כזכור, חטאפה ניצחה את בארסה 0:1 משער של חואן ואלרה בסיבוב הראשון, ומאז הצליחה לברוח מהתחתית ולהגיע למרכז הטבלה, אבל המשחק ההוא נראה כמו זיכרון רחוק בדיוק כמו הימים בהם ריאל מדריד הוליכה ביתרון של 10 נקודות. בארסה, ללא דני אלבס וססק פברגאס, שטפה את המגרש, כבשה שערים נפלאים וקלים כשאלכסיס, שלא כבש חודשיים, התכבד בצמד.

השער הראשון הגיע בדקה ה-13. אינייסטה החל במהלך, מסי הוריד בחזה ואלכסיס התקדם וירה מחוץ לרחבה פנימה. ארבע דקות מאוחר יותר צ'אבי הקפיץ מעל מויה, דניאל דיאס הרחיק מעבר לקו השער, אבל השופט והקוון הורו להמשיך. בארסה המשיכה לשלוט ללא עוררין ובדקה ה-25 מסי רשם החמצה לא אופיינית למרות שנותר לבד מול מויה. דקה להפסקה הגיע השני. מסי מצא את אינייסטה שהחזיר לו בעקב, וזה ירה כדור אדיר לרשת הגבוהה. ה-61 של הפנומן העונה בכל המסגרות ו-39 בליגה - יותר ממחצית קבוצות הלה ליגה.

ברצלונה הורידה את הרגל מהגז במחצית השנייה, אבל הוסיפה עוד אחד בדקה ה-73 כשקואנקה הגביה מימין ואלכסיס נגח בעוצמה את השני שלו. שתי דקות עברו וגם הרביעי נחת ברשת של מויה. מסי הרים כדור חופשי מימין ופדרו נגח לאחור וקבע 0:4.

משחקים נוספים:

אוסאסונה - אספניול 0:2
לאוסאסונה: ראול גרסיה (53, 69)

ריאל סוסיאדד - בטיס 1:1
לסוסיאדד: קרלוס ולה (56). לבטיס: רובן קסטרו (70)

ולנסיה בשירות ברצלונה: עצרה את ריאל מדריד עם 0:0

איקר קסיאס חושש: "אנחנו עוד יכולים להפסיד את האליפות"

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully