וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס: "מעולם לא אמרנו שכבר זכינו באליפות"

שוער ריאל מדריד חושש מקריסה: "אנחנו עוד יכולים להפסיד את התואר". קראנקה: "80 אלף צופים ראו שהגיע לנו פנדל"

שנה שלמה חלפה מאז שריאל מדריד לא הצליחה לכבוש בסנטיאגו ברנבאו, ואמש (ראשון) הבלאנקוס נעצרו ברגע הכי לא מתאים מבחינתם, עם 0:0 ביתי מול ולנסיה שקירב את ברצלונה למרחק של ארבע נקודות בלבד בסיום המחזור ה-31, וקרב האליפות שהיה נראה גמור לפני כמה שבועות שוב פתוח לחלוטין, רגע לפני הדרבי של ריאל מול אתלטיקו, שני חצאי גמר ליגת האלופות נגד באיירן מינכן והקלאסיקו השני בליגה העונה.

"מעולם לא אמרנו שכבר זכינו באליפות", הבהיר איקר קסיאס בסיום. "אני מאמין שאנחנו עוד יכולים להפסיד את התואר, כי ברצלונה נאבקת עליו בכוח. אבל גם ליריבה שלנו יש עוד הרבה משחקים לשחק ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להניח שיש לנו פער מספיק גדול בפסגה".

על המשחק מול ולנסיה אמר השוער המנוסה: "אף אחד לא ציפה לתוצאה כזו בברנבאו, אבל זה היה משחק טוב וקשה מאוד, כזה שאנשים בבית אוהבים לצפות בו. אולי הגענו ליותר הזדמנויות טובות, אבל גם לולנסיה היו מצבים".

ז'וזה מוריניו שלח את אייטור קראנקה למסיבת העיתונאים, ועוזרו לקח על עצמו את תפקיד המתלונן נגד השיפוט כשטען שלבלאנקוס הגיעו שני פנדלים על עבירות שנעשו על כריסטיאנו רונאלדו והכריז: "80 אלף צופים ראו מה קרה". על הקרב בצמרת אמר קראנקה: "האווירה בחדר ההלבשה רגועה כי עדיין יש לנו יתרון של ארבע נקודות, אנחנו חושבים על המשחק הבא והשחקנים שלנו נחושים להמשיך בקרב על האליפות".

בולנסיה היו מרוצים מהנקודה שהותירה אותם ביתרון של נקודה על לבנטה במקום השלישי, ואונאי אמרי אמר בסיום: "תמיד קשה לשחק במגרש הזה, ידענו שכדי להוציא משהו מהמשחק הזה נצטרך להחזיק בכדור ולהאמין בעצמנו בהתקפה, ליזום ולקוות לקצת מזל. היו לנו שני מצבים טובים, אבל אנחנו מרוצים מהתוצאה. רצינו לנצח אבל מעטות הקבוצות שמנצחות בברנבאו וגם התוצאה הזו תגביר את הביטחון העצמי שלנו".

ריאל נעצרה עם 0:0 ביתי מול ולנסיה, הפער רק 4

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully