וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד סיימה ב-0:0 עם ולנסיה

ריאל מדריד איבדה נקודות יקרות ב-0:0 ביתי עם ולנסיה והפער מברצלונה צומק לארבע נקודות בלבד. תיקו מאכזב למאיורקה

המחזור ה-31 בספרד נמשך עם הפתעה ענקית שאולי תשפיע על זהות האלופה. ריאל מדריד נפרדה ב-0:0 ביתי מוולנסיה והפער בפסגה צומק לארבע נקודות בלבד. עבור ריאל, היה זה משחק שני העונה ללא שער זכות (אחרי התיקו המאופס בסנטאנדר בספטמבר) ומשחק ראשון ללא שער זכות בברנבאו אחרי שנה בדיוק. עוד לפני כן אתלטיקו מדריד הפסידה ללבנטה 2:0, מאיורקה נפרדה ב-0:0 בלבד מגרנאדה ובילבאו גברה 0:1 על סביליה.

ריאל מדריד - ולנסיה 0:0

השבועות הגורליים של ריאל מדריד, במהלכם מצפים לקבוצה דרבי (ביום רביעי), שני משחקים בחצי גמר ליגת האלופות וקלאסיקו בקאמפ נואו נפתחו ברגל שמאל. הבלאנקוס הלחוצים לא הפסיקו להחמיץ ואיבדו שתי נקודות יקרות בתזמון רע מאוד. הפער מברצלונה צומק לארבע נקודות ומי זוכר שרק לפני מספר שבועות הוא עמד על עשר? כעת, הקטלאנים בהחלט נמצאים בעמדת זינוק טובה לבצע מהפך בפסגה.

ריאל, שעלתה עם גונסאלו היגואין וקארים בנזמה יחד בחוד, פתחה מצוין את המשחק ולחצה, אבל נתקלה ביום אדיר של השוער ויסנטה גואיטה. ככל שחלפו הדקות והכדור לא נכנס, הבלאנקוס נכנסו ללחץ ולא הציגו את הכדורגל השוטף והמוכר. ולנסיה הציגה הופעת כדורגל הגנתית הירואית ונטול פחד ואיימה גם היא על השער במתפרצות. כך, קיבלנו ארבעה כדורים שפגעו בקורות, אפס שערים ומנצחת אחד גדולה: ברצלונה.

מוריניו העלה בהרכב את ראול אלביול על חשבונו של סרחיו ראמוס המוצהב. גונסאלו היגואין וקארים בנזמה עלו יחד בחוד, בעוד קאקה נותר על הספסל. בוולנסיה הועדף אריץ אדוריץ בחוד על חשבונו של מלך השערים רוברטו סולדאדו.

ריאל פתחה בלחץ אדיר על שער האורחים ובדקה השמינית רונאלדו הפציץ מחוץ לרחבה והרעיד את הקורה. בדקה ה-19 התקפה נהדרת של הבלאנקוס הסתיימה בבעיטה שטוחה של בנזמה, אבל גואיטה הדף. בעוד המארחים ממשיכים לטווח, גם ולנסיה קיבלה הזדמנות גדולה בדקה ה-25. קסיאס הדף בעיטה של טינו קוסטה ממרחק ולכדור החוזר הגיע דני פארחו שנגח בחופשיות לקורה. תשע דקות עברו ו-ולנסיה שוב כמעט כבשה. פגולי מצא את פיאטי ברחבה וזה סחט הצלה ענקית מקסיאס.

עם פתיחת המחצית השנייה נכנס אנחל די מריה במקום היגואין ובנגיעה הראשונה שלו בכדור מצא הארגנטינאי את רונאלדו, שהחמיץ מול גואיטה. בדקה ה-55 הרעיד קוסטה את העמוד בפעם השלישית במשחק עם בעיטה אדירה ממרחק. דקה לאחר מכן בנזמה נראה נדחף ברחבה ללא תגובת השופט. הכדור הוסט לרונאלדו שבעט שוב לקורה. ולנסיה המשיכה לסכן במתפרצות כשהמחליף מתיו (71) ואדוריץ (74) החמיצו ממצבים קורצים.

ריאל הגבירה את הלחץ. גואיטה הנהדר הדף בעיטה אדירה של די מריה בדקה ה-76 וכעבור דקה כדור שטוח של בנזמה שרק ליד העמוד. עוד דקה עברה ובנזמה היה חתום על החמצת המשחק. רונאלדו השאיר אותו לבד מול שהדף את הבעיטה שלו וגם את נגיחת ההמשך. הקצב המדהים נמשך ובדקה ה-84 תורו של קסיאס להציל שער בטוח באחד על אחד עם ג'ורדי אלבה. בתוספת הזמן גואיטה שוב הציל את האורחים שחוזרים הביתה עם נקודה יקרה.

משחקים נוספים:

מאיורקה - גרנאדה 0:0

הפסדים לברצלונה וסביליה בשני משחקי הליגה האחרונים, קירבו מאיורקה בחזרה לתחתית הבוערת ולמרות שהפעם היא פגשה קבוצה במידות שלה, היא אכזבה והתאכזבה עם איבוד של שתי נקודות חשובות. תומר חמד שיחק 71 דקות, דודו אוואט השלים 90.

בילבאו - סביליה 0:1

אחרי ההעפלה לחצי גמר הליגה האירופית, הבאסקים שמו קץ לרצף חמישה משחקים ללא ניצחון בלה ליגה ועלו למקום ה-11. פרננדו יורנטה הנהדר נגח את שער הניצחון בדקה ה-47 לאחר בישול של מרקל סוסאטה. סביליה נעצרה לאחר ניצחונות רצופים.

לבנטה - אתלטיקו מדריד 0:2
ללבנטה: ואלדו (1), ארונה קונה (9)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully