וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי עבר את פרנץ פושקאש בטבלת המבקיעים

הארגנטינאי עלה למקום ה-15 בטבלת כובשי כל הזמנים של הליגה הספרדית. ברצלונה שברה שיא מועדון עם 161 שערים

הערב הזה שוב היה הערב של לאו מסי. ברצלונה פתחה לא טוב את המשחק שלה נגד סראגוסה ואף נקלעה לפיגור 1:0, אבל אז הגיעה ההתעוררות. הארגנטינאי כבש פעמיים והוסיף בישול לפדרו, והאלופה דהרה ל-1:4 תוך שהיא מצמקת את הפער מריאל מדריד לשלוש נקודות. מבחינת מסי, הרי שאותו צמד העלה את מאזן השערים שלו ל-38 בליגה ול-60 בכל המסגרות. בלתי נתפס.

מסי הוא הראשון שכובש 60 שערים או יותר בעונה בכל המסגרות מאז גרד מילר, שעשה את זה בעונת 1972/3. המפציץ הגרמני - אז במדי באיירן מינכן - מצא את הרשת 67 פעמים, אולם כרגע זה נראה בלתי נמנע שהארגנטינאי יעבור אותו בשבועות הקרובים.

מי שמסי הצליח לחלוף על פניו כבר הערב ברשימת הכובשים בספרד הוא החלוץ האגדי של ריאל מדריד, פרנץ פושקאש. ההונגרי כבש 156 שערי ליגה במדי הבלאנקוס והיום מסי הגיע ל-157. יחד עם זאת, הממוצע של פושקאש היה טוב יותר (156 שערים ב-180 משחקים לעומת 157 שערים של מסי ב-207 משחקי ליגה).

אחרי שעבר את פושקאש, הארגנטינאי עלה למקום ה-15 בטבלת כובשי כל הזמנים בליגה הספרדית. הוא מדורג שלושה שערים מתחת ללואיס אראגונס (160), חמישה פחות מסמואל אטו (162), ושישה פחות מדויד וייה (163). לאור הפציעה של חברו לברצלונה והעובדה שאטו כבר מזמן לא בספרד, נראה שעד סוף העונה מסי יוכל לטפס למקום ה-12 בטבלת מבקיעי כל הזמנים.

מי שעוד רשמה הערב נקודת ציון מרשימה היא ברצלונה עצמה. הרביעייה בלה רומרדה הביאה את הקבוצה ל-161 שערי זכות העונה וזו שבירת שיא מועדון. השיא הקודם היה 158 והיו שותפות לו שלוש קבוצות: זו של בובי רובסון, זו של הלניו הררה וזו של פפ גווארדיולה בעונה הראשונה שלו על הקווים. בעונה עברה ברצלונה הבקיעה 152 פעמים.

פפ גווארדיולה, שכבר הרים ידיים במאבק האליפות כשהפער עמד על 13 נקודות, הקפיד להישמע זהיר: "אנחנו צריכים לתת הכל במשחקים שעוד נותרו לנו, ואי אפשר לעשות כלום מאשר להמשיך ללחוץ ולקחת את זה צעד אחרי צעד".

על המשחק מול סראגוסה אמר גווארדיולה: "בכל מגרש שאנחנו מגיעים אליו לא מכסחים את הדשא כדי לנסות לעצור אותנו, אז אנחנו צריכים להסתגל בכל פעם לתנאים הקיימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully