וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה 1:4 את סראגוסה

צמד של ליאונל מסי ושערים של קרלס פויול ופדרו סידרו לאלופה ניצחון ליגה תשיעי ברציפות וצימוק הפער בצמרת ל-3 נקודות

לנו כבר אין הרבה סופרלטיבים כדי לתאר את הגאון הארגנטינאי האלה ולכן נציג לכם את זה בצורה הכי פשוטה שיש. ליאונל מסי כבש צמד ובישל שער נוסף במהפך של ברצלונה, שחזרה מפיגור ל-1:4 בחוץ מול סראגוסה במסגרת המחזור ה-31 בליגה הספרדית. בארסה צימקה את הפער מריאל מדריד המוליכה לשלוש נקודות, לפני המשחק של הבלאנקוס מול ולנסיה מחר. זה יהיה מרתק. ראיו וייקאנו הדהימה את אוסאסונה עם 0:6 ענק, חטאפה ניצחה 0:2 את ספורטינג חיחון ואספניול נפרדה ב-2:2 מריאל סוסיאדד.

סראגוסה - ברצלונה 4:1

אנחנו יודעים, כן, כבר נמאס לכם לשמוע את זה. ובכל זאת: מסי, מסי, מסי!! הפנומן הארגנטינאי כבש צמד, בישל אחד והוביל את ברצלונה לחזרה מפיגור 1:0 ול-1:4 על סראגוסה וניצחון ליגה תשיעי ברציפות, שמקטין את הפער שלה מהפסגה לשלוש נקודות, עד למשחקה של ריאל מדריד מול ולנסיה ביום ראשון. מסי הגיע כבר ל-60! שערים במדי ברצלונה בכל המסגרות העונה ו-38 בליגה. להזכירכם, אנחנו רק ב-7 באפריל והאלופה הספרדית עדיין נלחמת בשלוש מסגרות שונות. סראגוסה, שהגיעה למשחק לאחר שלושה ניצחונות רצופים, נותרה במקום ה-18 שמוביל לליגת המשנה, ארבע נקודות מתחת לקו האדום. והיא עלולה להסתבך יותר כשיושלם המחזור.

מסי, אגב, הפך בכך לשחקן הראשון מאז גרד מילר ב-1972/3 שכובש 60 שערים בעונה אחת בכל המסגרות בקבוצה מליגה ראשונה באירופה. מילר עשה את זה עם 67 שערים במדי באיירן מינכן באותה עונה ולמסי יש רק שבעה שערים כדי להשתוות לגולר הגרמני הענק. מישהו מוכן להמר שהוא לא יגיע לזה?

בדקה ה-21 קיבלה סראגוסה הזדמנות ענקית לאחר שוויקטור ואלדס הכשיל ברחבה את אנחל לאפיטה. ארנדה בעט את הפנדל חלש ושוער בארסה הדף בחזרה אליו, אך הוא נגח למשקוף ובארסה ניצלה. בדקה ה-29 הצליח ארנדה לכפר על ההחמצה, לאחר שקיבל כדור עומק ונותר לבד מול ואלדס, אך בעט היישר לגופו. הכדור חזר לראשו ומשם הלך פנימה, 0:1 מפתיע לסראגוסה. בארסה איזנה בדקה ה-36 לאחר שרוברטו הדף רע מאוד כדור קרן, זה חזר לקרלס פויול שבעט מקרוב פנימה את ה-1:1. בדקה ה-39 השלימה ברצלונה את המהפך, כשאלכסיס סאנצ'ס העביר מסירת רוחב לליאונל מסי, שעבר בקלות את השומר שלו ובעט טיל לחיבורים את ה-1:2. בדקה ה-45 נותרה המארחת ב-10 שחקנים לאחר עבירה של אברהם על סאנצ'ס.

בדקה ה-63 הגיעה ברצלונה למצב נהדר כשליאונל מסי הכניס מסירת עומק לסאנצ'ס, שבעט מזווית קשה, אך נעצר אצל רוברטו. הצ'יליאני היה צריך למסור לפברגאס באגף הרחוק. בדקה ה-86 הוכשל סאנצ'ס ברחבה. מסי בעט את הפנדל לחיבורים וכבש את ה-60 שלו העונה בכל המסגרות במדי ברצלונה. בדקה ה-90 חתמה ברצלונה את התוצאה כשמתפרצת שלה נגמרה בהקפצה של פדרו אל מסי, שפירגן לו בחזרה והחלוץ הספרדי בעט פנימה את ה-1:4.

משחקים נוספים:

ראיו וייקאנו - אוסאסונה 0:6
לראיו: חוסה מוביה (5), מיצ'ו (17, 28), דייגו קוסטה (36), אמיליאנו ארמנטרוס (57), טיטו (79).

חטאפה - ספורטינג חיחון 0:2
לחטאפה: מיקו (22), דייגו קסטרו (47).

אספניול - ריאל סוסיאדד 2:2
לאספניול: ואדים דמידוב (45, עצמי), ודלימיר וייס (47). לסוסיאדד: קרלוס ולה (12, 15).

בטיס - ויאריאל 1:3
לבטיס: רוקה סנטה קרוס (35), רובן קסטרו (38), בניאט (59). לויאריאל: מרקו רובן (90, פנדל).




כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
כבר אין מה להוסיף לתמונה הזו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully