וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופו: "מצטער שלא יכולתי להיות שם ברגעים הקריטיים"

שחורציאניטיס על האכזבה של מכבי באתונה: "הייתי צריך להיות יותר מרוכז ולא לצבור עבירות". רייטינג שיא למשחק: 21 אחוז

מכבי תל אביב סיימה אמש (חמישי) את העונה האירופית שלה עם אכזבה קשה והפסד דרמטי 86:85 לפנאתינייקוס ששלח את הירוקים לפיינל פור באיסטנבול אחרי סדרה בלתי נשכחת שהסתיימה ב-2:3 לבחורים של ז'ליקו אוברדוביץ'.

המשחק הדרמטי אמש שבר את שיא הרייטינג של משחקי מכבי העונה, וקבע נתון מרשים של 20.9 אחוז ממוצע לשידור בערוץ 10 (המשחק שודר במקביל בספורט 5HD שנתוניו אינם נמדדים רשמית). זו היתה התוכנית הנצפית ביותר אמש בטלוויזיה. ערוץ 10 גבר על התוכניות ששודרו במקביל בערוץ 2 - "הסיפור" שהגיעה לרייטינג של 16.7 אחוז ובהמשך "מצב האומה" עם 13.3 אחוז.

האלופה הישראלית נשארה בתמונה לכל אורך הדרך אך נותרה רק עם המחמאות, כשאחת הסיבות לכך נותרה יכולתו החלשה של סופוקליס שחורציאניטיס.

הסנטר היווני שוב לא הצליח לקלוע בדאבל פיגרס מול יריבתו המושבעת וסיים עם 8 נקודות. "היה להם יתרון בריבאונד וזה היה משמעותי, בעיקר בירידה שלנו ביכולת ברבע השני", הסביר סופו בסיום. "היה מאמץ טוב, אבל חסרה לנו משמעת קבוצתית ברגעים המכריעים. החטאנו כמה זריקות חשובות וזה בדיוק מה שקרה לנו במשחק הרביעי".

על יכולתו האישית אמר סופו: "הייתי צריך להיות יותר מרוכז ולא לצבור כל כך מהר את העבירות. אני מצטער שלא יכולתי להיות שם ברגעים הקריטיים. פנאתינייקוס קבוצה טובה עם קהל נהדר. רצינו לנצח כאן ולעלות לפיינל פור, אבל לא ניצלנו את ההזדמנות שלנו. נכשלנו בפרטים קטנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully