וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דימיטריס איטודיס: "הסדרה לא הוכרעה על ידי השופטים"

6.4.2012 / 7:30

עוזר מאמן פנאתינייקוס מסכם את הניצחון: "מכבי היו יכולים להיות במצב שלנו, אבל לקבוצות שעלו לפיינל פור הגיע לעלות"

כשעתיים לאחר ההעפלה הדרמטית לפיינל פור, צוות האימון של פנאתינייקוס - ז'ליקו אוברדוביץ' ודימיטריס איטודיס - העדיף לחגוג את הניצחון החשוב ב'דיילי', בית הקפה הקבוע שלהם הולכים. "אנחנו לא עורכים חגיגה ענקית או משהו, יושבים ביחד עם חברים וחברי משפחה", סיפר דימיטריס איטודיס, בראיון לילי עם וואלה! ספורט.

איטודיס, עוזר המאמן הדומיננטי של אוברדוביץ', סיכם את הסדרה המותחת בין שתי הקבוצות. "זו היתה סדרה מצוינת, עם משחקים מאוד מרגשים. ההצלחה של פנאתינייקוס היא אפילו גדולה יותר כי ניצחנו יריבה נהדרת כמו מכבי, קבוצה בעלת היסטוריה נהדרת ושיש בה שחקנים וצוות אימון מצוין. בסופו של דבר מכבי היו קרובים ויכולים להיות במצב שלנו, אבל השחקנים שלנו עשו עבודה נהדרת, ועכשיו יש לנו הזדמנות להגן על התואר האירופי".

על התרשמותו מהיריבה הצהובה אמר איטודיס: "יוגב אוחיון, שמעולם לא שיחק ברמות האלו, היווה את האקס פקטור עבור מכבי בלא מעט משחקים בסדרה בינינו. גם דווין סמית', שמעולם לא היתה לו את ההזדמנות לשחק במשחקים נהדרים כאלו, כמו גם שחקנים טובים אחרים. מכבי היא קבוצה טובה עם הרבה שחקנים שיכולים להתעלות ולעשות שינוי במשחק".

לפני תחילת הסדרה לא מעט אנשים העריכו כי פנאתינייקוס תדלג מעל מכבי די בקלילות. למה לדעתך היה לכם כל כך קשה?

"אני לא יודע מי טען שזה יהיה קל מול מכבי. אם אנשים אמרו את זה, אני לא מסכים עם כך. מכבי היא קבוצה עם אופי, יש לה שחקנים טובים ומאמן טוב. העובדה שמכבי הכריזה שהיא ממשיכה עם דיוויד בלאט לשנתיים נוספות היתה פעולה מאוד משמעותית שהעניקה להם מוטיבציה נוספת. כשיודעים מי יהיה על הקווים בעונות האחרות זה משפיע על השחקנים".

דימיטריס דיאמנטידיס הציג לא מעט קור רוח ברבע האחרון. גם כשהוא היה צריך לקלוע מהעונשין קליעות קריטיות.

"דיאמנטידיס רק שב ועושה את מה שהוא עושה ביום יום אז אני לא מופתע. זה נהדר שיש לנו מנהיג כזה בקבוצה שלנו, כולם נהנים לשתף איתו פעולה. דיאמנטידיס ושחקנים אחרים ממשיכים לעבוד ומשקיעים את אותם מאמצים ואנרגיות כפי שעשו גם לפני כמה שנים, הם מציגים רעב כאילו לא זכו מעולם בתארים, וזה דבר מאוד חשוב אצל שחקנים כמו מייק באטיסט, או שאראס".

מה תגובתך לדבריו של בלאט על כך שהשיפוט במשחק היה שערורייתי?

"יש לי הרבה כבוד לאנשים במכבי, כמו גם לדיוויד בלאט . הוא ידיד שלי ואני חושב שהוא מאמן נהדר מצוין, אז אני לא רוצה להגיב על כך. יש לכל אחד את הדעה שלו ואת העבודה שלו. אך כמובן שאנחנו יריבים על המגרש, ואני לא חושב שהסדרה הזאת הוכרעה על ידי השופטים או כל דבר, מה שהכריע היו השחקנים על המגרש. אני חושב שלפיינל פור הגיעו ארבע הקבוצות שהגיע להן לעלות".

מה דעתך על הלייזר וזריקת החפצים במשחק החמישי? אוברדוביץ' הביע את דעתו על כך אחרי המשחק ואמר שאלו דברים שצריך להוקיע.

"ז'ליקו הוא אדם מאוד ישיר, הוא לעולם לא משקר ואינו חושש להגיד את מה שהוא חושב. דברים כאלו לא עוזרים בכדורסל, אנחנו לא צריכים אוהדים שיעשו לייזר או יזרקו דברים על הפרקט. אבל מתוך עשרים אלף אוהדים רק מאה עשו משהוא לא בסדר, ואני חייב להדגיש שרוב רובם של האוהדים באים בכדי לתמוך בקבוצה בצורה טובה ויפה. כמו האוהדים של מכבי שראיתי שבאו לתמוך בקבוצה.אני מבין שהסדרה היתה גדושה ברגשות וטעונה מאוד, גם בתל אביב הקהל עזר בצורה מקסימלית לקבוצה, אבל צריך לדעת איך לעודד".

מדברים לא מעט על העתיד של פנאתינייקוס. על כך שייתכן וז'ליקו לא יישאר, שהתקציב של המועדון יקוצץ משמעותית בעונה הבאה.

"אני לא יודע. אם תדעי את העתיד ומה צפוי לפנאתינייקוס - תצלצלי אליי ותגידי לי. אני יודע שיש לנו עכשיו מחויביות לעשות את הכי טוב שניתן. ניצחנו את אולימפיאקוס בגביע, אנחנו בפיינל פור וזה כל מה שאני דואג לו כעת. כרגע אני דואג לאיך אעזור ואיך אדרבן את השחקנים, כיצד נזכה במשחקים. אף אחד לא יכול לדעת את העתיד כעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully