וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "זו עונה מיוחדת עבורי, כמו חלום שמתגשם"

רכז מכבי ת"א התראיין לאתר היורוליג: "אני בר מזל לשחק תחת דיוויד בלאט. הקבוצה שתרצה יותר את המשחק החמישי, תנצח"

בעוד כ-24 שעות יעלה יוגב אוחיון לאחד המשחקים הכי גדולים בקריירה שלו, כשינסה לסייע למכבי תל אביב לגבור על פנאתינייקוס במשחק מספר 5 בסדרת רבע הגמר המצוינת, ובכך להעפיל לפיינל פור היורוליג. הערב (רביעי) העניק השחקן שעשה קפיצה מדרגה של ממש במהלך ארבעת המשחקים הראשונים ראיון לאתר היורוליג, ובו דיבר על ההשתלבות באלופה הישראלית, המשחקים מול פנאתינייקוס, ומה צריך לעשות בכדי לצלוח את המשחק החמישי והקובע.

"אנחנו ממוקדים במשחק הזה כבר כמה ימים", אמר אוחיון. "היו לנו כמה אימונים טובים, ראינו קטעי וידאו כדי לנסות להבין את נקודות החוזק והחולשה של פאו. זה משחק בו כולם ישאירו כל מה שיש להם על הפרקט, ולדעתי הקבוצה שתרצה את זה יותר, תנצח. זה יותר קשור לנחישות מלכדורסל. כבר הוכחנו בעבר שאם אנחנו מגיעים אגרסיביים מההתחלה, מוכנים וחדים, אנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה. מצד שני, ברור לנו שנצטרך משחק מצוין, ממש מצוין כדי לנצח את פנאתינייקוס, ועוד באולם כל כך קשה".

הרכז הצעיר נשאל האם ההופעות המצוינות שלו במשחקים 2 ו-3 היו רגעי השיא שלו בקריירה, והשיב: "כן. זו היתה חוויה מדהימה עבורי ואני שמח ששיחקתי טוב ועזרתי לקבוצה שלי לנצח. זה היה מאוד מרגש להיות במעמד הזה בפעם הראשונה עבורי ולשחק מול אלופת אירופה, ואפשר ללמוד מזה הרבה. אני בטוח שאוכל להשתמש בנסיון הזה רק לא במשחק החמישי, אלא גם בעתיד. אם נעלה לפיינל פור זה יהיה מדהים, יש הרבה מאוד מסורת בין שתי הקבוצות האלה, ולהגיע לפיינל פור יהיה מאוד מיוחד".

על עונת הבכורה המוצלחת שלו באופן כללי במדים הצהובים הוסיף אוחיון: "זו עונה מאוד מיוחדת עבורי, החוויה הכי טובה שיכולה להיות לי כשחקן. פשוט לא הייתי יכול לבקש יותר מזה. זה כמו חלום שהתגשם. דיוויד בלאט נתן לי הזדמנות לשחק ועזר לי מאוד, פסיכולוגית ומבחינת הכדורסל, ולימד אותי הרבה דברים בהם אשתמש בעתיד. הוא עזר לי לבנות את האישיות שלי ואני בר מזל לעבוד איתו ועם שחקן מנוסה כמו תיאו פפאלוקאס, שגם כן עזר לי הרבה".

גם עוזר מאמן פנאתינייקוס מכיר בחשיבותו של יוגב אוחיון

כל הכתבות והדיווחים מהסדרה בין מכבי תל אביב ופנאתינייקוס

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully