וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דימיטריס איטודיס: "ידענו שצריך לעצור את אוחיון ובלו"

עוזר מאמן פנאתינייקוס הסביר את השינוי במשחק הרביעי. גרינוולד מדווח מאתונה, שחולמת על 5,000 יוונים בפיינל פור

עיתוני יוון מתחילים לחמם מנועים לקראת הקרב המאסף בין פנאתינייקוס למכבי תל אביב, מחר (חמישי) באתונה.

"אנחנו טובים יותר ממכבי והוכחנו את זה במשחקים האחרונים", אמר סטראטוס פרפרוגלו לעיתון "הירוקים", המזוהה עם פאו. "בשביל להגיע לפיינל פור אנחנו צריכים לעשות עוד צעד אחד, אחרון, ולנצח ביום חמישי. אחרי שהפסדנו את המשחק השני, אצלנו בבית, ידענו שנהיה חייבים לנצח בתל אביב. כדי לנצח במגרש כמו יד אליהו אתה חייב להיות ממוקד במאה אחוז, אבל לא היינו מספיק מרוכזים במשחק השלישי. עדיין ידענו שאנחנו יכולים לתקן במשחק הרביעי ועשינו את זה. עכשיו צריכים להשלים את העבודה מול האוהדים שלנו".

עוזר המאמן דימיטריס איטודיס התראיין ליומון "דרבי", שהקדיש למשחק ארבעה עמודים. איטודיס אמר, בין היתר, כי "אנחנו רוצים לא רק להגיע לפיינל פור, אלא לשמור על התואר שלנו. לחץ? בוודאי שיהיה באואקה לחץ, אבל זה טבעי. אנחנו חייבים לנצח עוד פעם אחת את מכבי. אנחנו כבר מכירים אותם היטב. התכוננו נהדר למשחק הרביעי והצלחנו לעצור אותם. לחצו אותם בהגנה וגרמנו להם לעשות הרבה טעויות.

"גם השחקנים שלנו למדו בינתיים לעומק את השחקנים של מכבי", הוסיף איטודיס. "הם מכירים את החולשות שלהם ויודעים מה צריך לעשות כדי לנצח גם ביום חמישי. במשחק הקודם שמנו דגש מיוחד על אוחיון ובלו. אוחיון היה מצוין במשחק השני והשלישי וידענו שאנחנו חייבים לעצור את החדירות שלו ולהקשות עליו לנהל את המשחק של מכבי. לבלו לא אפשרנו זריקות חופשיות. אחרי ארבעה משחקים אין יותר סודות, לא לנו ולא למכבי. ננסה להמשיך עם מה שעבד לנו בניצחונות. המטרה העיקרית ביום חמישי תהיה לשמור על הקצב. ברור שאסור לנו לאפשר למכבי לברוח, בשום שלב. נצטרך להיות דומיננטיים מההתחלה. אנחנו מגיעים למשחק הזה עם כוונה ברורה להמשיך לפיינל פור ולשמור על התואר שלנו".

העיתון "ספורט דיי", שהקדיש לסיקור המשחק שני עמודים, מציין כי בהנחה שפאו תצטרף לאולימפיאקוס, שכבר הבטיחה את מקומה בפיינל פור באיסטנבול לאחר שהשלימה 1:3 מפתיע בסדרה מול מונטפסקי סיינה, צפויים להגיע לטורקיה למעלה מ-5,000 אוהדים יווניים, משני המחנות. אלא כדי שהקבוצות היווניות גם ייפגשו לדרבי על אדמת טורקיה תצטרך פנאתינייקוס, אם וכאשר תנצח את מכבי, לעבור בחצי הגמר את צסק"א מוסקבה, בעוד שלאולימפיאקוס ממתינה ברצלונה.

דיוויד בלאט צוטט בעיתון באומרו כי "כדי לנצח שוב באתונה נצטרך לתת באמת משחק גדול, אבל אנחנו מסוגלים לעשות את זה".

מכבי תל אביב המריאה ליוון, בלאט בונה על הפתיחה

פרפרוגלו והירוקים מאמינים שהכל עדיין תלוי רק בהם

כל הכתבות, הניתוחים והחדשות לקראת המשחק הגורלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully