וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אוראל דגני ינותח, כנראה שגמר את העונה

3.4.2012 / 10:41

הצוות הרפואי שוחח עם המגן, שטען כי הפציעה בשרירי הבטן החלה בנתניה. עזריאל עשוי לחזור לבית"ר בעונה הבאה

בעוד שטאלב טואטחה צפוי לחזור למגרשים כבר במחזור הבא, מגן מכבי חיפה אוראל דגני, זקוק לניתוח בקע ויעבור אותו בתחילת השבוע הקרוב. משמעות הדבר היא, שהשחקן יזדקק לתקופת החלמה של ארבעה שבועות לפחות, כך שלא ברור אם יוכל לחזור העונה (במידה שחיפה תעפיל לגמר הגביע, ייתכן שדגני ישחק בו).

רק לאחרונה דגני נבדק, אולם הבדיקה לא העלתה ממצאים חריגים ובחיפה העריכו שמנוחה תספיק לו, על מנת לחזור למגרשים בקרוב, אלא שאז התברר לצוות הרפואי, כי השחקן היה אמור לעבור ניתוח עוד כששיחק במכבי נתניה ושדחייה נוספת עלולה לסכן אותו.

במועדון מרוצים מקצב ההבקעה של דלה ימפולסקי, שלמרות קריאות של חלק מהקהל לאחרונה, כבש אמש (שני) שער שלישי ברציפות, בניצחון הגדול 0:3 על מ.ס. אשדוד. השחקן עצמו סיפר לחבריו: "היו תקופות שבהם לא שיחקתי בצורה רצופה וזה השפיע עליי במגרש. היה לי קשה לשמור על כושר משחק. אלישע האמין בי ועכשיו יותר קל לי להתפתח".

משחק הגביע של הירוקים מול נצרת עילית נקבע ליום שלישי הבא (10/4, 20:45). מחירי הכרטיסים: 30 שקלים ליציעים 2/4, 20 שקלים לכל שאר היציעים.

הקשר הצעיר ג'אבר עטאא, הרשים אתמול ואלישע לוי ימשיך לשלב אותו. מוחמד גדיר שהתגבר על הפציעה יחזור להתחרות על חולצת ההרכב, כמו גם אייל גולסה, שישוב לאימונים מלאים כבר מחר. טואטחה, שצפוי כאמור לחזור לסגל במשחק הבא, מול מכבי נתניה, יחזור להתאמן בהדרגה. האנובר וטולוז ימשיכו לעקוב אחריו ואחרי גאדיר בהמשך העונה.

השער שהבקיע אתמול סיידו יאיא, עדיין לא משנה את התוכניות של המועדון, שמחפש קשר אחורי לעונה הבאה. האפשרות היחידה שיאיא יישאר היא, אם המאמן הבא, כנראה ראובן עטר, יטיל וטו על המהלך. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, החלוץ חן עזריאל שלא נשלח לחימום לא מרוצה ממעמדו בקבוצה ויעזוב בתום העונה. אתמול, החלוץ שוב לא נשלח להתחמם ונראה מתוסכל מאוד. סוכנו, דודו דהאן, עשוי לנסות להעבירו לקבוצה אחרת. עזריאל עצמו לא מתנגד לחזור לבית"ר ירושלים, ובמועדון לא פוסלים אפשרות שיחזור לשם בהשאלה.

בחיפה התייחסו אתמול לזכיה של עירוני קרית שמונה באליפות. "מועדון כדורגל מכבי חיפה מברך ומתרגש יחד עם עירוני קרית שמונה, לרגל זכייתה באליפות היסטורית. אנו מעבירים להם את הצלחת באהבה ובגאווה", נמסר מהמועדון. לאחר הניצחון אמש, צפו השחקנים במשחק האליפות והחזיקו אצבעות לקרית שמונה, גם משום שהם עצמם השוו כעת את מספר הנקודות להפועל תל אביב. "זה לא היה משחק מבריק, אבל המקום השני בהחלט בהישג יד", אמרו אתמול בחיפה, שם רוצים לזכות העונה בכרטיס לאירופה דרך הליגה ולזכות בגביע.

הקשר עידן ורד אמר היום לאתר הרשמי: "ראשית, ברכות לקריית שמונה. הם ראויים לאליפות ועשו זאת בצורה מעוררת כבוד. לנו נותרו העונה שתי משימות עיקריות, בליגה ובגביע, ונעשה הכל כדי להגיע לאירופה. אתמול ניצחנו בצורה חלקה את אשדוד. עד תום העונה נותרו לנו עוד שמונה גמרים".

צפו במכבי חיפה מביסה 0:3 את מ.ס. אשדוד

יניב קטן: "מקום שני וגביע זה טוב, אבל לא מספיק"

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully