וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עזריאל לא נשלח להתחמם וצפוי לעזוב

25.3.2012 / 9:17

שחקנים על החלוץ: "אבד לו הביטחון. כשהוא בעט פנדל ידענו שיחמיץ". הערכה: שחר לא יפנה למאמן לפני רבע הגמר

הניצחון אמש (שבת) בדוחא קירב את מכבי חיפה מרחק של שתי נקודות מהמקום השני, ונראה כי העובדה שאלישע לוי עדיין נמצא חזק במרוץ על אחד משלושת הכרטיסים לליגה האירופית, רק מחזקת את ההערכות שחיפה תמתין עם הפניה למאמן הבא. הנשיא יעקב שחר אמור לפנות לשני מועמדים לפחות, ביניהם המועמד המוביל ראובן עטר, לאחר ה-10 באפריל, אז הוא יוכל לקבל תמונה רחבה יותר באשר להישגי הקבוצה העונה. אם חיפה תודח מהגביע ברבע הגמר (ההגרלה למשחקים שייערכו ב-9/10 באפריל, אגב, ביום רביעי במשרדי ההתאחדות), ייתכן ששחר לא ימתין לסיום הליגה כדי לפנות למאמן.

חיפה תוכל להגיע לאירופה גם דרך המקום הרביעי, אם הפועל תל אביב או מכבי נתניה יסיימו בשלישייה הראשונה ואחת מהן תזכה בגביע. ללא קשר לעטר, בחיפה אמורים לפנות בקרוב למכבי נתניה לגבי חן עזרא. הקשר הבהיר לחבריו שזאת הקבוצה המועדפת עליו, מה גם ששניים מחבריו הקרובים, דלה ימפולסקי ואוראל דגני, משחקים בה. הצמד שבישל אתמול פיראס מוגרבי רק יגביר את רמת המעקב אחר הקשר. כפי שפורסם בסוף השבוע, חיפה עוקבת אחרי עזרא ומוגרבי ולפחות אחד מהם יגיע בעונה הבאה.

דלה ימפולסקי חזר לכבוש אתמול ובסך הכל זה היה שערו השלישי בליגה, לא כולל השערים שהבקיע באירופה. לחבריו הוא אמר: "אלישע החזיר אותי לכושר משחק בצורה הטובה ביותר. השער הזה מגיע לו". בקבוצה טענו כי אדין צוצאליץ' כעס על סיידו יאיא בצדק, אבל הבלם ספג ביקורת משום שהדבר נעשה בנוכחות שחקנים. אחת השיחות שהתקיימו אתמול בין שחקני הקבוצה נקשרה בשמו של חן עזריאל. במהלך המשחק אתמול ביקש אלישע לוי משחקניו להתחמם, אבל את עזריאל הוא השאיר על הספסל ונראה כי הביטחון של החלוץ, שלא היה בשיאו בלשון המעטה, נפגע עוד יותר.

"חן גמור ממה שקורה לו בחיפה. חלוץ צריך מזל, וכנראה שהרומן עם חיפה לא מצליח. לא כל שחקן יכול לשחק בכל קבוצה. הוא ציפה לקבל כאן את היחס שקיבל בבית"ר, אבל זה כנראה כבר לא יקרה. לא נעים לומר, אבל כשהוא ניגש לבעוט את הפנדל בכפר סבא, יותר ממחצית מהשחקנים אמרו שהוא מחמיץ. הביטחון אבד לו, הייתה הרגשה כזאת שאין סיכוי שהוא מבקיע. אולי זאת חוכמה בדיעבד לומר זאת, ואולי זה משקף את מה שעובר עליו העונה". עדיין לא ברור האם מוחמד גדיר יישאר בעונה הבאה (החלוץ פצוע, אבל אם יגיעו הצעות מאירופה הוא יעזוב), אבל הנוכחות של ויאם עמאשה שמתווספת להתקדמות של אלון תורג'מן, חלוץ זר שאור להגיע ושחקנים כמו שלומי אזולאי וסינטאיהו סלליך, שחלקם יחזור מהשאלה, צפויות לסלול את דרכו של החלוץ שהגיע מבית"ר החוצה.

הטבה מפתיעה נרשמה אתמול במצבו של ויאם עמאשה. השחקן הודיע בסוף השבוע לצוות הרפואי כי הוא שוקל לעבור ניתוח עוד בשבוע הקרוב, אבל בסיום המשחק הוא הודיע שהכאבים פחתו באופן מפתיע ובניגוד להערכות. כמו שזה נראה כעת, הניתוח אכן ייערך בהמשך העונה, כפי שהחלוץ החליט קודם לכן, אבל לא בשבוע הקרוב.

דוידוביץ': "לא מתפקידנו לעסוק בנושא המאמן"

"לנצח בסכנין זה אף פעם לא קל. זה מגרש קשה עם קהל תומך מאוד. אם ניצחנו שם זה אומר שחזרנו למסלול הנכון", אמר הבוקר השוער ניר דוידוביץ'. "שיחקנו טוב יותר מאשר במשחקים האחרונים, בעיקר בהשוואה למשחק בכפר סבא. אנחנו צריכים להמשיך ביכולת הזאת גם במשחק הקרוב מול אשדוד. כדורגל זה לא מדע מדויק. השאיפה שלנו היא לסיים את הליגה במקום הכי גבוה שאפשר. אסור לשכוח שיש לנו גם את הגביע, כבר 14 שנה לא זכינו בתואר הזה והלוואי שזה יקרה העונה. זה יהיה סיום מתוק".

"ברור שאני רוצה להמשיך ולשחק בחיפה. זה מועדון שאני אוהב, גדלתי בו ומעולם לא עזבתי אותו", הוסיף השוער. על נושא המאמן הוסיף השוער: "לא מתפקידנו לעסוק בנושא הזה".

כפי שפורסם בסוף השבוע, חיפה עוקבת אחרי עזרא ומוגרבי ולפחות אחד מהם יגיע בעונה הבאה.

מכבי חיפה ניצחה 0:2 את בני סכנין

אלישע לוי: "רוצים את המקום השלישי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully