וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: עמאשה יעבור ניתוח בתוך שבועיים

20.3.2012 / 11:25

חלוץ מכבי חיפה העריך שהכאבים המתגברים יכריעו אותו. תורג'מן תורגל בהרכב, במועדון עוקבים אחר פיראס מוגרבי

חלוץ מכבי חיפה, ויאם עמאשה, שוקל לעבור ניתוח בתוך שבועיים. החלוץ שוחח עם גורמים בצוות הרפואי של חיפה, וטען שהוא מסוגל להמשיך לשחק, אך אתמול לאחר האימון הוא חש שהכאבים מתגברים ובחיפה העריכו שהוא לא ירצה לסכן את עצמו. עמאשה אמור לפתוח מול הפועל כפר סבא מחר בגביע המדינה, אך לאחר המשחק מול סכנין בשבת הוא יקבל את ההחלטה סופית. לאחר הניתוח עמאשה לא יוכל לשוב למגרשים ויחזור רק לקראת העונה הבאה.

אלון תורג'מן, שסבל ממתיחה קלה, יוכל לשחק מחר. היום הוא תורגל במקום חן עזריאל, והוא יפתח בכנף. אייל גולסה ואוראל דגני נבדקו אתמול. המגן זקוק למנוחה בעקבות דלקת חריפה בשרירי הבטן ואילו אצל הקשר ישנו חשש לפגיעה במיניסקוס. התוצאות אמורות להגיע היום. גם סיידו יאיא לא התאמן אתמול, אבל במקרה שלו לא מדובר בפציעה חמורה. יאיא לא יכול לשחק בכל מקרה בכפר סבא בגלל הרחקה. מוחמד גדיר זקוק למנוחה של מספר ימים ולכן לא נראה שיוכל לשחק בסכנין. אייל משומר זקוק גם הוא למנוחה בשל פגיעה בשריר הירך. ההרכב שתורגל אתמול כולל את ערן רוזנבאום כקשר אחורי לצד גוסטבו בוקולי ואת דניאל צסארץ בחוד לצד עמאשה. יוריצה בוליאט, שצפוי לעזוב בתום העונה, יפתח לצד אדין צוצאליץ'. יניב קטן, שחזר רק היום לאימוני הקבוצה, לא צפוי להיות בסגל אבל ישחק נגד סכנין בשבת.


במקרה שראובן עטר אכן יגיע לקבוצה (פניה למאמן תיעשה רק בעוד מספר שבועות, בגלל ההערכה לאלישע לוי), חן עזרא ועומרי בן הרוש עשויים להצטרף. עזרא מתכוון להבהיר לראשי המועדון כי הוא מעדיף לעבור למכבי חיפה ולא להפועל תל אביב, מה גם שהסיכויים להגעת עטר נראים כגבוהים ביותר כבר תקופה ארוכה והעניין הזה יחזק את מעמדו בקבוצה. אם עטר יגיע לקבוצה, חיפה עשויה לפנות גם לפיראס מוגרבי, שאמר לאחרונה למקורביו שהוא רוצה מאוד לשחק במועדון שנחשב לאהוד מאוד בקרב משפחתו. גם הפועל תל אביב רוצה מאוד את השחקן, שכבר התאמן בגיל צעיר במדים הירוקים.

בחיפה עוקבים גם אחר חלוץ נבחרת דרום אפריקה, קטלגו מ'פלה. אנדריי פיליאבסקי אמור לחזור מהשאלה ומצבת הזרים של חיפה תכלול אותו ואת צוצאליץ'. חיפה כבר החלה לחפש מחליף ליאיא וגם דניאל צסארץ לא יישאר. השאלה היחידה שנותרה היא האם המאמן הבא יחליט להחזיר את אמיר אדרי כשוער משנה ולהחתים שחקן זר בעמדה קדמית על חשבון בויאן שראנוב. בחיפה לא מתכוונים לקבל החלטה סופית בנושא לפני שימונה מאמן באופן רשמי.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully