וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:3 את מ.ס. אשדוד

מערכת וואלה! ספורט

2.4.2012 / 20:50

מרציאנו תפס את הכדור מחוץ לרחבה והורחק (22). הירוקים במקום השלישי עם שערים של ימפולסקי (45), קטן (81) ויאיא (85)

לראשונה העונה, מכבי חיפה ניצבת במקום השני. הירוקים ניצחו הערב (שני) 0:3 את מ.ס. אשדוד, שמרו על מאזן מושלם בפלייאוף העליון ודילגו שלושה מקומות קדימה למקום השלישי ונצמדו להפועל תל אביב השנייה. הרחקה של השוער אופיר מרציאנו סיבכה את מ.ס. אשדוד ומנעה ממנה לחלום על ניצחון ראשון בקרית אליעזר מאז אוקטובר 1994. דלה ימפולסקי ניצל את היתרון החיפאי במגרש וכבש בדקה ה-45, אחרי בישול נהדר של ג'אבר עטאא הצעיר. יניב קטן ירה את השני בדקה ה-81, וסיידו יאיא חגג שער בכורה עם טיל אדיר חמש דקות לסיום. למרות עוד משחק בו הייתה רחוקה מלהרשים, מכבי חיפה מתקרבת להשגת הכרטיס לאירופה. אשדוד עם משחק שביעי ללא ניצחון, ירדה למקום השמיני.

אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
נפרדים מהצלחת, אולי עם כרטיס לאירופה. אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

האווירה השלווה ביציעים והפתיחה הרגועה של השחקנים על כר הדשא, שיוו למפגש בין שתי הקבוצות תחושה של משחק אימון. השלווה הופרה בדקה ה-22, אז השופט שי שטרית שלף כרטיס אדום לעבר מרציאנו. שוערה של מ.ס. אשדוד תפס את הכדור בידיו מחוץ לרחבה ומנע מוויאם עמאשה להגיע אליו, כך שלשטרית לא הייתה ברירה ויוסי מזרחי נדרש להקפיץ מהספסל את השוער הצעיר רועי משפתי. עידן שריקי פינה את מקומו ומכבי חיפה השתלטה לחלוטין על המשחק, אך לא יצרה מצבים ממשיים עד תוספת הזמן של המחצית. אז עטאא, קשר קבוצת הנוער שפתח במפתיע בהרכב, שלח כדור מצוין לימפולסקי שירה פנימה.

למרות הבישול שהפך את הבכורה שלו לחלומית, עטאא הוחלף בהפסקה יחד עם סארי פלאח, ובמקומם נכנסו מוחמד גדיר ואייל משומר שחזרו מפציעות. השינויים לא מנעו ממכבי חיפה להמשיך במשחק השבלוני ובהגבהות הלא מדויקות של המגנים, אך היא נהנתה ממזל לקראת הסיום שסייע לה לשמור על שלוש הנקודות. תחילה השופט שטרית פסל שער של ישראל ראש מסיבה לא ברורה בדקה ה-75, ולאחר מכן ניר ביטון החמיץ מקרוב. קטן העניש מן העבר השני עם בעיטה חזקה לרשת מ-16 מטרים בדקה ה-81, וארבע דקות לאחר מכן הגיע הרגע הגדול של יאיא, שהפציץ מרחוק והדהים את כולם עם שער בכורה נדיר. המטרה של אלישע לוי - לסיים את העונה עם המקום השני וגביע המדינה - עדיין בהישג יד.

מהלך המשחק

דקה 3: חיפה פתחה טוב. הגבהה מצד ימין הגיעה לימפולסקי, שנגח לקרקע וסחט הדיפה ממרציאנו.

דקה 22: כרטיס אדום! ורד שלח כדור ארוך לעבר עמאשה, מרציאנו יצא לעברו, תפס את הכדור ויצא איתו מחוץ לרחבה. השופט שטרית שלף מיד את האדום בגין מניעה ודאית של שער. הטענות לא סייעו למרציאנו. משפתי הצעיר נכנס אל בין הקורות.

דקה 26: אחרי כל ההכנות, קטן סובב את הכדור החופשי מ-18 מטרים מעל השער.

דקה 34: עוסמאן הטעה שחקן יריב ובעט מ-16 מטרם, הכדור הוסט וחלף מעל מעל המשקוף.

דקה 35: עוסמאן הוציא כדור חוץ, עמאשה נגח פעם אחת וימפולסקי שהגיח מצד שמאל פספס את ההזדמנות ולא פגש טוב את הכדור.

דקה 45: אמברוז פרץ בצד שמאל ועשה כניסה לרחבה. הבעיטה שלו הסתיימה בידיו של דוידוביץ'.

דקה 45+2: גול! מכבי חיפה הגיבה עם התקפה טובה. עטאא הצעיר הכניס כדור עומק נהדר לימפולסקי, שירה בשמאל משמונה מטרים אל הרשת. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 49: עוסמאן הגביה מצד שמאל, גדיר נכנס ונגח מעל השער.

דקה 51: עמאשה השאיר לקטן, שמ-18 מטרים ירה כדור חזק. משפתי היה במקום והדף לקרן.

דקה 55: אחרי עוד הגבהה לא מוצלחת של עוסמאן, ימפולסרי ניסה את כוחו מ-20 מטרים ומצא את משפתי מוכן.

דקה 75: רביבו הגביה לרחבה, אמברוז נגח לא טוב והכדור חזר לרביבו שלא היה בנבדל והעביר לראש. הבלם כבש מקרוב, אבל השופט פסל את השער. לא ברור אם בטענת נבדל או בגלל שהכדור חצה את קו הרוחב.

דקה 77: עוד טעות בהגנת חיפה. לביא בעט מ-25 מטרים, דוידוביץ' שמט ברשלנות וביטון החמיץ את הריבאונד מקרוב. החטאה גדולה.

דקה 81: גול! עוסמאן מסר לקטן, שהתקדם באין מפריע ומ-16 מטרים בעט כדור חזק ברגל ימין שהכניע את משפתי. שבוע שני ברציפות שקטן כובש, 0:2 למכבי חיפה.

דקה 85: גול! רגע היסטורי בקרית אליעזר. ימפולסקי מסר לגדיר שהשאיר לאחור לעבר יאיא. הקשר האחורי הפציץ מ-22 מטרים בחצי גובה לרשת של משפתי. שער ראשון ליאיא במדים הירוקים. 0:3 למכבי חיפה.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', עלי עוסמאן, אדין צוצאליץ', יוריצה בוליאט, סארי פלאח (אייל משומר, 46), סיידו יאיא, ג'אבר עטאא (מוחמד גדיר, 46), עידן ורד, יניב קטן, ויאם עמאשה (דניאל צסארץ, 79).

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו (הורחק, 22), עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, חאתם עבד אלחמיד, ניר ביטון, אפה אמברוז, בן בוטבול (אמיר לביא, 61), דוד רביבו (תמיר כחלון, 75), עידן שריקי (רועי משפתי, 23), רוג'רס קולה.

לדף המשחק

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully