וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "מקום שני וגביע זה טוב, אבל לא מספיק"

גם אחרי הניצחון 0:3 על אשדוד, הקפטן יודע שממכבי חיפה מצפים ליותר. אלישע לוי: "אין זמן לשמוח". מזרחי: "אכזרי מאוד"

מכבי חיפה השיגה הערב (שני) ניצחון שני ברציפות בפלייאוף העליון, כשגברה 0:3 על מ.ס. אשדוד בקרית אליעזר ועלתה למקום השלישי, עם 51 נקודות כמו הפועל תל אביב. השוער האורח אופיר מרציאנו הורחק בדקה ה-22, והירוקים ניצלו זאת כדי להפציץ מרחוק וגם לכבוש. דלה ימפולסקי (45), יניב קטן (81) וסיידו יאיא (85) עם שער הבכורה שלו היו חתומים על הכיבושים. אשדוד ירדה למקום השמיני והיא עם שבעה משחקים ללא ניצחון.

"כשמשחקים טוב כמו בחצי השני וכובשים שלושה שערים, אפשר לחייך", סיכם אלישע לוי. "צריך לדעת להיות סבלניים, כמו שעשינו היום. בהתחלה היה קשה, אחר כך עשינו את זה וכבשנו שערים יפים. צריך להיות מרוכזים. אין זמן לשמוח כי יש גביע בשבוע הבא וצריך לעבור שלב. הצהרנו שהמטרה שלנו אחרי שאיבדנו את האליפות היא לזכות בכרטיס לאירופה. אפשר לעשות את זה דרך הליגה או הגביע. שחקנים מחלימים ויהיה לנו סגל רענן יותר ואני מקווה שנעמוד במשימה. לא אני ולא המועדון מתייחסים לעונה הבאה. נעשה סיכומים בסוף.

הקפטן יניב קטן, שכבש את השער השני ונבחר למצטיין במשחק, אמר: "אני חושב שזה היה משחק מפתח בשבילנו ואני שמח שניצחנו. אנחנו נמצאים במקום טוב. זו לא עונה מוצלחת, יכולנו להשיג יותר. מקום שני וגביע זה טוב, אבל מכבי חיפה צריכה להשיג יותר. באופן אישי, אני כבר ילד גדול והקבוצה הזו חשובה לי. הייתה לנו תקופה פחות טובה ואני חושב שיש פה חומר שחקנים טוב, אנחנו עובדים כמו שצריך ואני מקווה שנראה תוצאות".

יוסי מזרחי: "עוד פעם לדבר על שופטים? לא רוצה. אכזרי מאוד, כי התוצאה לא משקפת. חבל שהגענו למצב של מאה אחוז לפני שספגנו את השני. בעשרה שחקנים חייבים לכבוש את זה. צריך להיות חזקים ולהמשיך הלאה. בשלושת המשחקים האחרונים שיחקנו הרבה יותר טוב מאשר לפני כן. מה שהלך בסיבוב הראשון הולך נגדנו. המיקום שלנו מאכזב מאוד, אבל לא סתם אמרתי שאי אפשר לסכם ליגה באמצע. קבוצות נמדדות לאורך זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully