וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "לא אתערב בהחלטת בית הדין"

1.4.2012 / 16:01

יו"ר ההתאחדות פרסם תגובה לאירועים בפתח תקוה: "לא יעלה על הדעת ששחקנים ומנהלים יתנהגו באלימות פושעת"

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון פרסם היום (ראשון) תגובה רשמית לאירועים האלימים בסיום המשחק בין מכבי פתח תקוה להפועל חיפה (1:2) בו הותקף עלי חטיב. "כיו"ר ההתאחדות לכדורגל אני מגנה בכל תוקף את האלימות שקרתה אמש במשחק. לא יעלה על הדעת ששחקנים ואנשי הנהלה יאבדו כל רסן ויתנהגו באלימות פושעת. עליהם לשמש דוגמא לכל הילדים והנוער במדינת ישראל ולצערי אמש הם התנהגו כאחרוני הפרחחים לעיני מצלמות הטלוויזיה. הכדורגל בישראל מוכתם פעם אחר פעם בגלל אירועים מסוג זה ועלינו לעשות כל שניתן על מנת למגר את התפשטות האלימות.

"מתוקף תפקידי כיו"ר ההתאחדות לכדורגל, כפי שאמרתי פעמים רבות בעבר, לא התערבתי וגם לא אתערב במדיניות תובע ההתאחדות לכדורגל ובהחלטות בית הדין שהינם עצמאים לחלוטין. את האלימות חובה להפסיק ולמגר", סיכם היו"ר.

כאמור, בית משפט השלום בפתח תקוה האריך את מעצרם של עמי גניש ויגאל ממן ביממה. השופט אסף קינן ציין בדוח השיפוט את הפגיעה של מאמן השוערים גניש (לכאורה הנוגח) בקשר הפועל חיפה ואת הרחקתם של השחקנים: סטפן דנקוביץ', גל אראל ודני פרדה שהחליפו מהלומות ביניהם. אגב, פרדה עצמו הגיש תלונה במשטרה נגד חטיב ודנקוביץ' בטענה לניסיון תקיפה.

ראוי לציין כי ההתאחדות לכדורגל עדיין לא הודיעה מי מהמעורבים יעמוד לדין, אך ההערכה היא שמכבי פתח תקוה תיענש בחומרה והשחקנים יורחקו לתקופה ממושכת. גם חטיב עצמו עשוי לעמוד לדין משמעתי.

עוד בנושא:

מעצרם של גניש וממן הוארך ביממה

עלי חטיב: "לא זוכר כלום מהאירוע"

צפו במהומה המכוערת בה נפגע חטיב

  • עוד באותו נושא:
  • אבי לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully