וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי חטיב: "מקווה שימצו במהרה את הדין עם האשמים"

קשר הפועל חיפה צפוי לעמוד גם הוא לדין. אייל טרטצקי: "הליגה השישית באירופה? עולם שלישי. שיורידו לפ"ת 10 נקודות".

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הקטטה האלימה בסיום המשחק אמש (שבת) בין הפועל חיפה למכבי פתח תקוה שברה עוד שיא שלילי של אלימות בכדורגל הישראלי, והותירה את העונה הנוכחית בענף הספורט הכי פופלרי בארץ תחת עננה שלילית. אחרי אירועי האלימות על המגרש נסעו שחקני הפועל חיפה בעקבות האמבולנס שלקח את עלי חטיב לבית החולים. חטיב שוחרר הבוקר מבית החולים, והוא יישאר בהשגחה רפואית.

כזכור, המצלמות תיעדו את חטיב סופג נגיחה ובעיטה בפניו על על ידי שני אנשים המקושרים למכבי פתח תקוה. על פי גורמים בהתאחדות לכדורגל, למרות הפגיעה בשחקן, ככל הנראה גם עלי חטיב עצמו יועמד לדין בשל האגרוף לפניו של דני פרדה, על פי תיעוד המצלמות.

חטיב התייחס למקרה ואמר: "אני לא זוכר כלום ממה שקרה בסיום המשחק. לא ראיתי מי נתן לי את המכה. פשוט נפלתי ומאז אני לא זוכר כלום. רק אחר כך בתמונות ראיתי מי הכה אותי. אני מרגיש יותר טוב, אבל עדיין יש לי כאבים חזקים בשיניים, בפנים ובראש. אני אמור לעבור בקרוב בדיקה במחלקת פה ולסת בבית החולים רמב"ם". על התקרית עצמה אמר: "עצוב מאוד שמקרים כאלו קורים במגרשים. אני מקווה שימצו כמה שיותר מהר את הדין את האשמים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למרות הפגיעה בו, הוא יועמד לדין. חטיב בביתו, אחרי ששוחרר מבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחקני הפועל חיפה היו מזועזעים מאיבוד העשתונות של אנשי פתח תקוה. שעות לאחר האירוע ועד לשעות הקטנות של הלילה, הם לא מצאו תשובה לאלימות מצדם. "אין לאף אחד הסבר הגיוני למה הם התפרצו בצורה כזו", אמר קפטן האדומים מהכרמל אייל טרטצקי, שסירב להירגע. "זו בושה וחרפה מה שהיה על הדשא. אני לא זוכר בכל הקריירה שלי אירועים כל כך מכוערים בסיום משחק. תמיד מאשימים את האוהדים באלימות, אבל אני לא נתקלתי אף פעם בכאלה מעשים מצד אנשים מהקבוצה היריבה. אבי לוזון טוען כי הליגה שלנו היא השישית בטיבה באירופה? מה שהיה על המגרש מתאים למדינות עולם שלישי, לא לכדורגל. זה פשוט היה ביזיון אחד שלם. אם במקרים אחרים הורידו נקודות, כאן צריך להוריד לפתח תקוה לפחות 10 נקודות".

"אני באופן אישי, לא ראיתי את האירוע על כר הדשא", המשיך הקפטן וניסה לתאר האירועים שהיו במגרש. "ירדתי לחדר ההלבשה ממש בסיום המשחק והייתי לבד שם לפחות חמש דקות, ולא הבנתי למה אף אחד לא מגיע. עליתי למעלה לראות מה קרה, וראיתי את עלי שוכב על הדשא מחוסר ההכרה. קשה לכולם לעכל את מה שהיה שם, אבל זה הדבר הכי רחוק מספורט שיכול להיות. חייבים להעניש אותם בצורה הכי חמורה שאפשר. שמעתי שאנשי פתח תקוה מאשימים את עלי שהוא התגרה בהם. זה אבסורד. יש שחקן כדורגל שמגיע בשביל ללכת מכות במגרש? אנשים האלה פשוט מגוחכים. אנחנו מקווים רק שעלי יחזור להתאמן כמה שיותר מהר ולא יהיה לו נזק ממה שקרה במגרש".

בתגובה רשמית שנשלחה על ידי המועדון בעקבות האירועים נכתב: "הנהלת הפועל חיפה ושחקניה המומים מהתבטאויות אנשי מכבי פתח תקוה, שמנסים להפיל את האשמה על הפועל חיפה. כל עם ישראל עד לתמונות וסרטוני הוידאו המוכיחים כי שחקני מכבי פתח תקוה פתחו במהומה ואנשי הקבוצה המשיכו בה. האשמות ההזויות לא יעזרו למכבי פתח תקוה, שמנסה להסיר אחריות מאחד האירועים האלימים שידע הכדורגל הישראלי. מסכת הסיפורים של אנשי פתח תקוה, שהחלה אמש וגרסאותיה שונו חדשות לבקרים, נמשכת גם כעת".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
טל בנין מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
בקבוצה חוששים כי הקרבה של יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, למועדון מפתח תקוה, תקל על העונש שיוטל על הקבוצה. בנין/קובי אליהו

מעבר לדברי הקפטן, בחיפה סערו מאוד מהתגרה על הדשא. הקבוצה אינה רגילה להתמודד עם אלימות, ורק בעונה שעברה האדומים זכו בתואר הקבוצה ההוגנת בליגה. חיפה תתלונן באופן רשמי בהתאחדות לכדורגל, ובמקרה שלא יהיה צדק בהחלטות הדין, תערער ואף תשקול לפנות לבית משפט אזרחי. כמו כן, בחיפה ישקלו לערער על הרחקתם של גל אראל וסטפן דנקוביץ'. בקבוצה חוששים כי הקרבה של יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, למועדון מפתח תקוה, תקל על העונש שיוטל על הקבוצה. לכן כבר במהלך היום תברר את ההשלכות החוקיות של האירועים במושבה אמש.

למעשה, האירועים דחקו את התעסקות הקבוצה בהפסד בזמן הפציעות, אך לאחר שהסערה תסתיים המאמן טל בנין יעסוק בפן המקצועי. גם בנין וגם הבעלים יואב כץ זעמו אתמול על השיפוט החד צדדי שהיה במגרש. בכל אופן, בנין אמור לערוך שיחה עם חניכיו יחד עם הנהלת הקבוצה והשחקנים בעקבות אותם אירועים.

עדכון ראשון: 7:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully