וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "רציתי להוציא את באלוטלי אחרי חמש דקות"

מנצ'סטר סיטי שוב מעדה, רוברטו מאנצ'יני שוב מבקר את מריו באלוטלי ומנסה להלחיץ את יונייטד: "היא לא תנצח את בלקבורן"

מנצ'סטר סיטי איבדה אתמול (שבת) נקודות ליגה ראשונות העונה באיצטדיונה הביתי, כשסיימה ב-3:3 דרמטי מול סנדרלנד. סיטי פיגרה 1:0 והשוותה, לאחר מכן נקלעה לפיגור 3:1 והשוותה תוך שתי דקות לפני הסיום (דקות 85 ו-86), אבל למרות הקאמבק המרשים, למרות האופי החיובי, רוברטו מאנצ'יני צריך להיות מודאג: למה בשלבי ההכרעה של העונה סיטי לא מצליחה לנצח?

רק לפני המשחק מאנצ'יני ביקר את מריו באלוטלי והצהיר ש"אני לא סומך עליו", וגם אחרי המשחק, למרות שהאיטלקי כבש צמד (אחד בפנדל, השני במבצע אישי יפה), מאנצ'יני בחר לתקוף את באלוטלי. "הוא לא שיחק טוב", אמר על החלוץ, שהתעמת על קולארוב ועם קרלוס טבס לגבי זהות הבועט באחד הכדורים החופשיים, "במשחקים כאלה החלוץ אמור לעשות את ההבדל. לא בשתי הדקות האחרונות של המשחק, אלא הרבה לפני. רציתי להחליף אותו כבר אחי חמש דקות, אבל היה לנו רק את קרלוס טבס על הספסל".

"לא יודע למה במחצית הראשונה היינו רדומים", אמר מאנצ'יני, "לא היה לנו משחק טוב, אני מרוצה רק מעשר הדקות האחרונות. משאר 80 הדקות אני לא מרוצה". עכשיו גם מאנצ'יני ודאי יודע שהיתרון הפסיכולוגי הוא של יונייטד, שבתקופה האחרונה מצליחה לנצח למרות הלחץ. ביום שני יונייטד תפגוש את בלקבורן ותוכל להגדיל את הפער בפסגה לחמש נקודות.

אולי בגלל זה הוא מנסה להלחיץ את היריבה. "אחרי המשחק הזה יורד לנו קצת הביטחון, אבל זה רק להיום", אומר מאמן סיטי, "בגלל שאני מאמין שיונייטד תאבד נקודות מול בלקבורן, ונהיה רק שלוש נקודות מאחוריה".

אגב, גם מרטין אוניל מאמין שסיפור האליפות רחוק מלהיות גמור. "סיטי היא קבוצה סופר איכותית", אמר מאמן סנדרלנד, "עוד יהיו שינויים והתפתחויות במאבק על תואר. יונייטד עוד צריכה לשחק אצלנו במחזור האחרון של הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully