וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "בחיים לא אסמוך על מריו באלוטלי"

מנג'ר מנצ'סטר סיטי יצא בהתקפה נדירה על החלוץ: "אף אחד לא סומך עליו". הפציעה של אגוארו: תגובה אלרגית לספריי

רוברטו מאנצ'יני עצבני. בשבועות האחרונים הוא ראה את מנצ'סטר סיטי שלו מאבדת ואת המקום הראשון לטובת מנצ'סטר יונייטד, שפתחה פער של שלוש נקודות בפסגה. אם לא די בכך, הסיטיזנס איבדו את סרחיו אגוארו שייעדר כשבועיים והאיטלקי יצא מהכלים: "מדובר בפציעה מטומטמת". באנגליה דווח כי ספריי שרוסס על כף הרגל הפגועה גרם לתגובה אלגרית ולהחמרת הפציעה ולפיכך המנג'ר רותח.

ערב המשחק הגורלי מול סנדרלנד (שבת, 17:00, ספורט1), מאנצ'יני שחרר קיטור גם על מריו באלוטלי, מה שהיה אמור לקבל תפקיד מרכזי בשל היעדרות הארגנטינאי: "אני לא סומך עליו. אף אחד לא סומך מריו. הוא שחקן גדול שיכול לעשות הכל. הוא יכול להבקיע צמד נגד ארסנל בשבוע הבא, אבל גם לקבל כרטיס אדום. הוא עושה עבודה טובה ויכול להיות משמעותי במחזורים האחרונים, אבל לסמוך עליו? בחיים לא".

מאנצ'יני זעם על החלוץ שהמריא למילאנו לאחר שקיבל יומיים חופש והופיע במפתיע במסיבת העיתונאים בה הוצג אנדראה סטרמאצ'וני כמאמן אינטר. "אני אפילו לא יכול לשים אותו בבית שלו ליומיים", אמר מאנצ'יני. "אולי יגיע היום בו מריו יבין מה הוא צריך לעשות כשהוא מקבל יומיים חופש. אני מקווה שהוא יתבגר כי הוא צריך להבין שזו העבודה שלו. הוא צריך לעבוד ולנוח".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully