וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 3:3 דרמטי למנצ'סטר סיטי מול סנדרלנד

הסיטיזנס חזרו מפיגור עם שני שערים בסיום (85 ו-86), אבל יונייטד תוכל להגדיל את הפער. 2:4 ענק לצ'לסי, ארסנל נוצחה

האם האליפות באנגליה לקראת הכרעה? מנצ'סטר סיטי, שהייתה רחוקה שלוש נקודות ממנצ'סטר יונייטד, פתחה את המחזור ה-31 עם תיקו דרמטי 3:3 הערב (שבת) מול סנדרלנד, שכבר הובילה 1:3 עד הדקה ה-85. אומנם שחקני סיטי הרשימו עם הקאמבק, כשכבשו שני שערים תוך דקה והשוו ל-3:3, אבל זה היה מאוחר מדי.

כעת מנצ'סטר יונייטד תוכל להגדיל את הפער לחמש נקודות, כל זאת אם תנצח ביום שני את בלקבורן. סיטי נראתה רע ברוב שלבי המשחק, ולמרות הדרמה, נראה שהתכולים ספגו מהלומה כבדה בפנטזיות שלהם על תואר האליפות בסוף העונה, שכן זהו משחק שני ברציפות שבו הם לא מנצחים. אגב, זו הפעם הראשונה העונה שבה סיטי שומטת נקודות בבית בליגה אחרי שאל המשחק היא התייצבה עם 15 ניצחונות מ-15 משחקים.

ארסנל, שנאבקת על המקום השלישי, נתקלה בתקלה לא מתוכננת מול קווינס פארק ריינג'רס, שנאבקת על חייה. התותחנים ירדו מנוצחים 2:1 אחרי שתי טעויות קשות בהגנה של תומאס ורמאלן, שהוריד את קבוצתו מנוצחת. צ'לסי עם רוברטו די מתאו על הקווים ממשיכה לשמור על קשר עין עם המקום הרביעי אחרי ניצחון חשוב 2:4 על אסטון וילה.

עוד באנגליה:

רוברטו מאנצ'יני: "בחיים לא אסמוך על מריו באלוטלי"

סטיליאן פטרוב חלה בסרטן: "הכדורגל נגמר, זה הסוף"

וינסנט קומפני שחקן מנצ'סטר סיטי מול סנדרלנד. GettyImages
הפנים אומרות הכל. סנדרלנד חוגגת, וינסנט קומפני עגום/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - סנדרלנד 3:3

נראה שהניצחון הגדול על צ'לסי לא עשה טוב לחבורה של רוברטו מאנצ'יני, שממשיכה לאבד גובה ולסיים משחק שני ברציפות ללא ניצחון. אומנם אוהדי הסיטיזנס יתנחמו בעובדה שהשחקנים של רוברטו מאנצ'יני גילו הרבה מאוד אופי, אבל זה לא ממש עוזר. בשבוע שעבר הייתה זו סטוק שעצרה עם 1:1 את התכולים, והפעם סנדרלנד ממרכז הטבלה גדעה את השאיפות של סיטי להתקרב לפרגוסון. כמו לפני שלושה חודשים באיצטדיון האור, החתולים השחורים שלטו במשחק אבל בדקות האחרונות שמטו יתרון של שני שערים, והמשיכו עם האכזבה שליוותה אותם בעקבות ההדחה המאכזבת ברבע גמר הגביע.

ללא סרחיו אגוארו, שייעדר בין שבוע וחצי לשבועיים, סיטי איימה הרבה יותר על השער של סנדרלנד, אבל בדקה ה-31 דווקא הכנסת כדור מצוינת של סטפן ססניון לסבסטיאן לארסון מצאה את השבדי פנוי, ומקצה הרחבה הוא הניף את הרגל לפינה הימנית כדי להעלות את האורחים ליתרון בבעיטה מדויקת.

שתי דקות לסיום המחצית הראשונה, אדין דז'קו הפיל את עצמו ברחבה, השופט קנה את ההצגה ופסק על בעיטת עונשין מ-11 מטר. מריו באלוטלי, עליו מאנצ'יני אמר רק היום כי הוא לא סומך עליו, דייק עם בעיטה לפינה הימנית כדי לאזן ל-1:1. אלא שהשער הזה מצא את סנדרלנד רעבה יותר להמשיך בלחץ שלה, ועמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה ססניון הגביה כדור מדויק לניקלאס בנדטנר, שהתמקם היטב ושלח את הראש לנגיחה שנעצרה רק ברשת, כדי לקבוע 1:2. שער מצוין.

נגמר? ממש לא. בדקה ה-55 התקפה מתפרצת מהסרטים של סנדרלנד הסתיימה עם השלישי אחרי שבנדטנר הוציא כדור רוחב ללארון, שהמשיך עם בעיטה מקרוב. המנג'ר האיטלקי זרק למערכה את קרלוס טבס, אבל הארגנטינאי, שעדיין לא נמצא בכושר, לא הצליח להועיל.

סיטי לא ויתרה על המשחק, וחמש דקות לסיום, באלוטלי קיבל כדור מקולארוב וניצל הגנה לא מסודרת של סנדרלנד כדי להפגיז את השני שלו במשחק, 2:3. עוד לא חלפו 60 שניות, וההגנה של האורחים שוב כשלה כאשר הפעם דויד פיזארו השאיר כדור לקולארוב, שניצל מיקום רע של מיגנולט כדי לקבוע 3:3 דרמטי, שמשאיר את התכולים בחיים.

ק.פ.ר - ארסנל 1:2

מי שנחשבה לקבוצה הכי לוהטת בפרמיירליג עם שבעה ניצחונות רצופים הבינה שלא הכל הולך לפי התוכניות, בטח כשתומאס ורמאלן לא ממש מגיע מרוכז למשחק. בדרבי הלונדוני קטן, ק.פ.ר הביכה את התותחנים וסידרה לעצמה נקודות חשובות מאוד במאבק על ההישארות.

בדקה השמינית כדור חופשי של ואן פרסי עבר את החומה של ק.פ.ר, אבל השוער פטריק קני ירד היטב וקלט. בדקה ה-22 ק.פ.ר עלתה ראשונה על הלוח כשעאדל טאאראבט קיבל כדור חכם מקלינט היל, עבר את ורמאלן ההססן והמשיך עם בעיטה חדה לרשת, 0:1. ארסנל לא ויתרה, כשתיאו וולקוט קיבל כדור מצוין מואן פרסי, המשיך עם בעיטה שנעצרה בקורה, אבל השתלט היטב על הריבאונד והמשיך פנימה, 1:1. אלא שבדקה ה-66 המילה האחרונה הייתה של המארחים, שניצלו עוד טעות של ורמאלן, שאיפשרה לג'יימי מקי לחלץ כדור ולמצוא את סמבה דיאקיטה, שהמשיך פנימה וקבע את תוצאת המשחק.

אסטון וילה - צ'לסי 4:2

הבלוז חזרו לחייך בזכות הניצחון על בנפיקה ברבע גמר ליגת האלופות, וכעת הם ממשיכים במירוץ למקום הרביעי. סטיליאן פטרוב, שחקנה של וילה שאובחן כחולה בסרטן הדם, נכח ביציע וניסה לתמוך בקבוצתו, אבל הקבוצה שלו פשוט לא תפקדה היום בבית. אוהדי וילה מחאו כפיים במשך דקה בדקה ה-19 לפטרוב, בהתאם למספר החולצה אותה הוא לובש. אגב, פטרוב יתחיל בטיפולים כימותרפיים ביום שני השבוע, וזכה גם למחווה מאוהדי צ'לסי שהתחממו עם חולצה שנושאת את שמו.

בדקה התשיעית חואן מאטה הוציא כדור רוחב למרכז הרחבה, פרננדו טורס לא הגיע, אבל דניאל סטארידג' היה שם כדי לדחוק מקרוב. בדקה ה-51 הוכפלה התוצאה כשכדור קרן של מאטה מצא הפעם את ברניסלב איבנוביץ' שדחוק מקרוב. וילה חזרה כמו גדולה למשחק, כשבדקה ה-77 ג'יימס קולינס נגח מקרוב אחרי הגבהה של אריק ליצ'אי, והחיה את המשחק, ושלוש דקות לאחר מכן ליצ'אי היה זה שכבש בעקבות בישול נפלא של מארק אולברייטון, כדי לאזן ל-2:2. אלא שצ'לסי סירבה להרים ידיים, ובדקה ה-83 טורס בישל עם הראש לאיבנוביץ', שהחזיר את היתרון לבלוז. הסיפור נסגר סופית בדקה ה-90 כשהתקפה מתפרצת מצאה את סטארידג', שהשאיר לטורס את הרביעי.

משחקים נוספים

אברטון - ווסט ברומיץ' 0:2
לאברטון: גארת' מקולי (18, עצמי), ויקטור אניצ'בה (68)

פולהאם - נוריץ' 1:2
לפולהאם: קלינט דמפסי (2), דמיאן דאף (13). לנוריץ': ארון ווילברהאם (77)

וולבס - בולטון 3:2
לוולבס: מייקל קייטלי (53), מתיו ג'רוויס (88). לבולטון: מרטין פטרוב (63, פנדל), מרקוס אלונסו (80), קווין דייויס (84)

וויגאן - סטוק סיטי 0:2
לוויגאן: אנטולין אלקראס (55), ויקטור מוזס (93)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סטיליאן פטרוב שחקן אסטון וילה. Mike Hewitt, GettyImages
קיבל הרבה אהבה. פטרוב/GettyImages, Mike Hewitt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully