וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין סיכוי להשיג כרטיס לפרקט בפחות מ-3,000 שקל"

29.3.2012 / 16:16

מחירי הכרטיסים למשחק הרביעי בין מכבי ת"א לפנאתינייקוס מרקיעים שחקים, ומי שיחפש הערב ספסרים ייתקל באכזבה

בעוד מספר שעות ייפתח ביד אליהו המשחק הרביעי בין מכבי תל אביב לפנאתנייקוס, שבסיומו תוכל הקבוצה של דיוויד בלאט לעלות לפיינל פור שני ברציפות, ורצון הקהל להיות חלק מהאירוע עולה על כל דמיון. כבר לפני כשלושה שבועות, עם קביעת הסדרה בין הקבוצות, יצאו הכרטיסים הבודדים שמוכרת הקבוצה בכל משחק, "תוך חצי שעה כל הכרטיסים אזלו", נזכר היום (חמישי) דובר המועדון ניצן פררו. אגב מכירי הכרטיסים נעו בין 200 שקלים לכרטיס הזול ביותר ליציע, לבין 700 שקלים לכרטיס היקר ביותר באולם. חשוב לציין כי מדובר במספר נמוך מאוד של כרטיסים שנמכר, שכל יתר האולם נמכר לבעלי מנויים.

אלא שהחל מהניצחון במשחק השלישי בסדרה, האמירו מחירי הכרטיסים למחירים מרחיקי לכת. כך למשל באתר יד 2 ניתן למצוא כרטיסים ליציעים שמאחורי הסל ב-600 שקלים לכרטיס, מאחורי הסל באולם ב-900 שקל לכרטיס, ביציעים המרכזיים יותר ב-1000 שקלים לכרטיס ובאולם המרכזי ב-1500 שקלים לכרטיס. באחת המודעות הוצע כרטיס ב-550 שקל ליציע המרכזי העליון, "הכרטיס נחטף לי מהיד תוך 3 דקות מרגע פרסום המודעה", סיפר המוכר ניר. מוכרים נוספים שפירסמו כרטיסים ב-700 שקלים ופחות, העלו את מחיר הכרטיסים במהרה שהבינו את הביקוש.

ההערכות הן כי מסביב ליד אליהו יימכרו כמה כרטיסים על ידי ספסרים, אך המחירים שם לא אמורים לרדת, וצפויים לעבור את הסכום של 2000 שקל לכרטיס, "כרטיס לפרקט מאחורי הסל נמכר אתמול ב-2500 שקל", סיפר לוואלה! ספורט חן כהן מרמת גן שמנסה כבר יומיים להשיג כרטיס במקום טוב, "הסיכוי להשיג כרטיס לפרקט בפחות מ-3000 שקל, ואני מדבר מהניסיון של המשחק ביום שלישי, הוא נמוך מאוד. בעלי המנויים של מכבי צריכים להרגיש את עצמם כמרוויחים הגדולים של היום". אגב חלק מהבעיות עם מכירת כרטיסים על ידי ספסרים שמדובר בזוגות כרטיסים לא צמודים.

אגב לשם השוואה פנינו לבדוק את מחירי הכרטיסים בסדרות האחרות ביורוליג. על פי אתר אוהדי בילבאו הספרדית, הכרטיסים למשחק הרביעי בין הקבוצה לצסק"א מוסקבה כבר נגמרו ביום שני, ומפנים לאתר שמתווך בין אוהדים, מחירי הכרטיסים נעים בין 60 ל-180 יורו. בהתמודדות בין אולימפיאקוס לסיינה גם כן נגמרו הכרטיסים אך באתר יווני ניתן למצוא כרטיסים שמוכרים אוהדי אולימפיאקוס במחירים בין 85 ל-150 יורו. אגב לפני המשחק השלישי בסדרה, קיימו חלק מאוהדי הקבוצה הפגנה מחוץ לאולם על מחירי הכרטיסים המופקעים.

כדי לקבל עוד טעימה של מחירי הכרטיסים הגבוהים למשחק, ניתן לבדוק את המחירים למשחקי הצ'מפיונס ליג באינטרנט. כרטיס למרכז המגרש ביציע השני למשחק בין באיירן מינכן למארסיי נמכר כעת ב-180 יורו, מחיר דומה לזה של המשחק בין מכבי לפנאתנייקוס, כשהמחיר הזול ביותר עומד על 75 יורו בלבד. לעומת זאת, מי שרוצה להשיג כרטיס להתמודדות בין ברצלונה למילאן יכול למצוא כרטיסים החל מ-167 יורו ועד 710 יורו, לכרטיס בשורות הראשונות במרכז המגרש.

כל החדשות, הכתבות והניתוחים על סדרת ההצלבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully