וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "למשחק הרביעי יש דינמיקה מיוחדת”

מאמן מכבי תל אביב יודע שלמרות המהפך בהצלבה מול פנאתינייקוס, הצהובים יצטרכו להזיע במשחק הרביעי (ה’, 21:05, ערוץ 10 וספורט 5 HD). בורשטיין: "לא רוצים משחק חמישי"

קובי אליהו

צילום: קובי אליהו. עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

מכבי תל אביב קיימה הערב (רביעי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק הרביעי בסדרת רבע גמר היורוליג נגד פנאתינייקוס (חמישי, 21:05, שידור ישיר בערוץ 10). אחרי הניצחון הגדול 62:65 במשחק השלישי אתמול, מכבי תל אביב מובילה 1:2 בסדרה וניצחון ביתי נוסף יעלה אותה אל הפיינל פור, שיתקיים באיסטנבול. מה שבטוח, מסיבת העיתונאים שמתקיימת בשעה זו היא האחרונה של מכבי תל אביב העונה בהיכל נוקיה. אם תהיה מסיבה נוספת לפני משחק, זה יקרה בשבוע הבא באתונה, או אולי בחודש הבא באיסטנבול.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"פאו נמצאת עם הגב לקיר". בלאט/קובי אליהו

מכבי תל אביב נגד פנאתינייקוס. הכל כבר נאמר על היריבות הלוהטת הזו, אבל עכשיו כבר דבר אחד ברור. אם מכבי תל אביב תנצח מחר את פנאתינייקוס, היא תשלים ניצחון עליה בסדרת רבע הגמר של היורוליג ותבטיח את עלייתה לפיינל פור. אם וכאשר תצליח הקבוצה של דיוויד בלאט לעשות את זה, זוהי תהיה עלייה תשיעית של הצהובים לפיינל פור ב-13 השנים האחרונות. אגב, יחד עם שני הניצחונות של מכבי תל אביב, היא מחזיקה במאזן של 13:15 על פאו. במידה שהצהובים לא ינצחו, התוצאה תעמוד על 2:2 והם יאלצו לצאת למשחק חוץ ביוון ביום חמישי הבא. לזה בטח לא רוצים להגיע במכבי.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט אמר במסיבת העיתונאים: "למשחק הרביעי יש דינמיקה מיוחדת. זה פחות מ-48 שעות מהמשחק הקודם וזה מביא התייחסות שונה למשחק גם מבחינת ההכנה, אבל גם שוני בצורה בה המשחק מתפתח וגם בצורה בה הוא ישוחק, כיוון שיש אלמנטים של עייפות או טריות של שחקנים. יש טקטיקות שונות או התייחסות שונה שניתן לראות עקב מה שהתרחש לפני יומיים. כמובן שאנחנו משחקים נגד אחת הקבוצות הטובות באירופה ואחד הטקטיקנים הטובים באירופה ונצטרך להתאים את עצמנו באותה המידה שעשינו עד כה בסדרה"

המאמן התייחס לסדרה ואמר: "פאו עם הגב אל הקיר וברור שאם אנחנו מנצחים אז הסדרה נגמרת ואם לא, אז יש להם את הפלוס של לחזור ליוון למשחק חמישי וקובע. מדובר בשתי קבוצות שמכירות אחת את השנייה כל כך טוב, שהפסיכולוגיה לפני המשחק עובדת יותר עמוק וברמה אחרת לגמרי. לכן, יש עוד פן מעניין מאוד לסדרה הזו. אין שפנים גדולים שאפשר לשלוף מהכובע. רק שפנים קטנים. אבל הסדרה תקום ותיפול על כדורסל ולא על גן חיות".

קפטן מכבי תל אביב טל בורשטיין אמר באימון לקראת המשחק: "אני מאמין שכולם נרגעו מהשמחה אחרי הניצחון אתמול, זה היה ניצחון חשוב מאו אבל כולם מודעים לקושי של המשחק מחר אנחנו לא רוצים להגיע למשחק חמישי ביוון ואנחנו מתכוננים לשינויים ולכל מיני דברים שהם יכולים לעשות, אין לי דוגמאות לתת לכם כי את זה צריך לשאול את אובראדוביץ', אבל אנחנו מנסים להתכונן. נראה מחר פאו שנלחמת על החיים שלה, זה פחות מקצועי זה יותר מלחמה ופיזיות.

"אנחנו מקווים שגם הפעם בסדרה תגמר טוב כמו בעונה שעברה, כמובן שאנחנו חושבים על זה ובעיקר על זה אנחנו משחקים. דיברנו על זה ששני הפרמטרים שהביאו לנו את הניצחונות הם היכולת שלנו בריבאונד ובהגנה ואנחנו צריכים לבוא מוכנים פיזית כי הם יגיעו להלחם על החיים שלהם וככה גם אנחנו צריכים להגיע.

"אני חושב ששתי הקבוצות לחוצות לקראת המשחק מחר, כל קבוצה יכולה לקחת את זה למקום אחר, הם נלחמים על החיים שלהם כי אין להם יתרון ולנו יש אבל אנחנו לא רוצים לוותר על היתרון שלנו ולהגיע למשחק חמישי".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

אוברדוביץ': "אני אגן על השחקנים שלי ואמות עם השחקנים שלי"

פנאתינייקוס הלחוצה ערכה את האימון שלה לאחר זה של מכבי תל אביב, ומי שהפתיע והגיע לבקר הוא פיני גרשון, המנהל המקצועי של הפועל חולון. ז'ליקו אוברדוביץ' התייחס למשחק הרביעי ואמר: "זה משחק מאוד חשוב, אנחנו לומדים מהטעויות שלנו מהמשחק האחרון. אני חושב ששיחקנו שני משחקים שונים בשתי המחציות אתמול, ואני מקווה שהשחקנים שלי מבינים את זה. מה הלך לא טוב אתמול? "אני לא יכול תמיד לתת על זה את התשובה הכי טובה, יש כמה דברים שצריך לשנות, מכבי עשו שם התקפות מתפרצות וקלעו נקודות קלות ואת זה צריך לשנות".

לחלק מהעיתונאים היוונים שביקרו אותו לא מעט השבוע אמר אוברדוביץ: "אולי חלק מכם שוכחים שמדובר בקבוצה שלקחה אליפות אירופה, והרבה שנים פנאתינייקוס הייתה הכי טובה. בלי קשר למה שיקרה. אני אגן על השחקנים שלי, אני אמות עם השחקנים שלי. אני מאוד גאה בהם ומשחק אחד לא ישנה את הדעה שלי עליהם, גם אם לא נגיע לפיינל פור. יש עוד משחק אחד. זו לא מלחמה, זה כדורסל וכולם נהנים מזה".

שרונאס יאסיקביצ'יוס הוסיף: "יש לנו הרבה שחקנים טובים בקבוצה ואנחנו יכולים לנצח. אני לא מאוכזב מאיך ששיחקתי אתמול, הייתי רגוע ממה שציפיתי ואני חושב שמחר אהיה טוב יותר. שיחקנו כאן לפני כן, כולם מכירים את האווירה. כשהקבוצה טובה, הקהל משתגע. אם לא, הם שקטים יותר. זה נורמלי וזה כך בכל מקום".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully