וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביירון סקוט: "עומרי כספי שיחק טוב יותר לאחרונה"

מאמן קליבלנד זיהה את השיפור של הישראלי בשני המשחקים האחרונים אך מתעקש: ”הוא עדיין לא מוצא את עצמו בהתקפה”

עומרי כספי מעודד מהמשחק האחרון שלו. אומנם קליבלנד הובסה מול פיניקס, אבל הישראלי עלה מהספסל וקלע 14 נקודות, ובעיקר שמע ידוד מהיציעים. "אלו היו תלמידי בית ספר מישראל", סיפר כספי לתקשורת בקליבלנד, הופתעתי, לא ידעתי שהם מגיעים. שמעתי אותם במהלך המשחק ונפגשתי איתם אחריו".

היה זה משחק חיובי מבחינת כספי בעונה מאכזבת מבחינתו, ובשני המשחקים האחרונים הממוצע שלו הוא 12.5 נקודות ב-53 אחוז, הרבה יותר טוב מהממוצע שלו (7.1 נקודות ב-43 אחוז). "הרגשתי נוח על המגרש", אמר לקראת המשחק של קליבלנד מול פילדלפיה הלילה, "אני רק מנסה לעזור לקבוצה. לצערי, זה לא ממש עזר. אני מקווה לעשות את זה על בסיס קבוע יותר".

השיפור אצל כספי מגיע כמה ימים אחרי שהמאמן ביירון סקוט נזף בכספי בפומבי על כך ש"הוא לא מכיר את התרגילים" ועל רקע הדיווחים שקליבלנד תשחרר אותו בסיום העונה. עכשיו ביירון סקוט נשמע רגוע יותר. "דיברתי עם עומרי כמה פעמים על הדברים שהוא חייב לעשות", אמר סקוט, "משחקים הקודמים הוא ניסה לעשות את זה, ואכן שיחק טוב יותר. אין בכך ספק.

"עבור רוב השחקנים שלנו, הבעיה הכי גדולה היא עקביות", ממשיך סקוט, "אנחנו צריכים להשתפר בזה. יש לילות שנראה כאילו השחקנים האלה מעולם לא שיחקו ביחד. אלו דברים שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו".

כספי הגיב לטענות של סקוט על כך שהישראלי לא מכיר את ספר התרגילים. "זה לא שאני לא מסכים אותו", אומר כספי, "אם הוא אומר שאני צריך ללמוד את התרגילים, כנראה שאני צריך לעשות את זה. האמת היא שאני מרגיש שאני יודע את התרגילים לעמדות 2, 3 ו-4. אני מכיר את כל התרגילים".

סקוט, לעומת זאת, מתעקש: "מאז שאני המאמן, ואני מכיר את ההתקפה שלנו, הדעה שלי חשובה יותר משלו. הוא יכול להמשיך לא להסכים. בגלל זה הוא לפעמים לא מוצא את עצמו בהתקפה. הוא יכול לא להסכים איתי כמה שהוא רוצה, אני יודע את העובדות".

קליבלנד הובסה על ידי פיניקס, 14 נקודות לכספי

ביירון סקוט נזף בכספי: "אתה לא מכיר את התרגילים"

דיווח בקליבלנד: הקאבס ישקלו לשחרר את עומרי כספי בקיץ

כל הידיעות על עומרי כספי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully