וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בקליבלנד: הקאבס ישקלו לשחרר את עומרי כספי בקיץ

לישראלי חוזה לעונה נוספת בקבוצה, אך זו רוצה לחסוך במשכורות ותשקול לשחרר גם את וולטון. ג'יימיסון עשוי להישאר

מעמדו של עומרי כספי בקליבלנד ממשיך להתערער. הישראלי הראשון ב-NBA לא רשם יותר מ-16 דקות על הפרקט ב-11 המשחקים האחרונים, כשבמקביל מציג מחליפו בחמישיה, אלונזו ג'י, יכולת טובה מאוד וזוכה להרבה מאוד קרדיט מהמאמן ביירון סקוט. הבוקר (ראשון) פורסם בעיתון ה'מורנינג ז'ורנל' בקליבלנד כי הקאבס ישקלו לשחרר את כספי מחוזהו בתום העונה, ובכך להפוך אותו לשחקן חופשי. ממוצעיו של הישראלי עד כה ב-45 משחקים העונה: 7 נקודות (42% מהשדה, 33% ל-3, 59% מהעונשין), 3.6 ריבאונדים ו-1.1 אסיסטים ב-20.7 דקות.

כזכור, כספי הועבר לקליבלנד בקיץ החולף מסקרמנטו, ומחזיק בחוזה לעונה הבאה בשווי 2.2 מיליון דולר. בעונת 2013/14, אם אכן יישאר בקאבס עד אז, תהיה למועדון להאריך את חוזהו בעונה נוספת בעלות של 3.3 מיליון דולר. כך או כך, על פי אותו דיווח קליבלנד תהיה מעוניינת לקנות גם את חוזהו של לוק וולטון, שהצטרף למועדון לפני מספר שבועות, ולהפוך את הפורוורד הוותיק שאמור להרוויח בעונה הבאה 6.1 מיליון דולר לשחקן חופשי גם כן, ובכך לפנות עוד מקום בתקרת השכר.

מי שדווקא אמור להמשיך בקאבס לעונה נוספת הוא אנטואן ג'יימיסון הוותיק, שמסיים בקיץ הקרוב חוזה של 15 מיליון דולר. ניתן היה לצפות מהפורוורד הוותיק לחתום על חוזה חדש וקצר בקבוצה חזקה יותר עם שאיפות לאליפות, אך בתקשורת בקליבלנד טוענים כי ג'יימיסון מרוצה בקבוצה, ועשוי להעדיף להישאר בה ולחתום על חוזה חדש.

הערב יפגשו וכספי וחבריו את פיניקס למשחק מוקדם שייצא לדרך בשעה 21:00 שעון ישראל.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully