וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד הובסה על ידי פיניקס, 14 נקודות לכספי

הקאבס ממשיכים להתרחק מהפלייאוף אחרי 108:83. הישראלי מצידו, השווה שיא עונה וסיפק עוד משחק עם דאבל פיגרס

ימים לא קלים עוברים על קליבלנד. במשחק שפתח את הערב ב-NBA, קבוצתו של עומרי כספי ספגה הפסד שלישי ברציפות ושישי בשבעה משחקים, הפעם 108:83 כואב בבית מול פיניקס ובמאזן 29:17 היא רואה איך הפלייאוף ממשיך להתרחק. השמשות לעומת זאת, עם ניצחון שני ברציפות ושישי בשמונה משחקים, עלו למאזן חיובי של 24:25 והם לא מוותרים והתקרבו עוד קצת לדנבר שבמקום השמיני במערב.

עומרי כספי, שבמשחק האחרון מול אורלנדו היה לא רע עם 11 נקודות, זכה הפעם ל-25 דקות והגיע בפעם השנייה ברציפות לדאבל פיגרס כשקלע 14 נקודות, שווה לשיא העונה שלו. הישראלי סיים עם 5 מ-10 מהשדה, כולל 1 מ-3 מחוץ לקשת והוסיף 3 מ-4 מהקו. הישראלי הוסיף חמישה ריבאונדים, אסיסט, שתי עבירות, חטיפה ואיבוד.

מהרגע הראשון פחות או יותר, הייתה רק קבוצה אחת על הפרקט בקוויקן לואנס ארינה בקליבלנד. הפולני המצוין של הסאנס מרצ'ין גורטאט, פתח עם 0:10 פרטי בשלוש דקות והאורחים סיימו את הרבע הראשון ביתרון שמונה. ברבע הבא, קליבלנד כבר התקרבה למינוס שתיים בלבד, אבל מרקיף מוריס ייצר תשע נקודות רצופות והפער צמח לדו ספרתי. עד למחצית הקאבס התפרקו והיתרון עמד על 21 נקודות בירידה לחדרי ההלבשה.

גם ההמשך לא האיר פנים למארחת, כשסטיב נאש הבלתי נגמר מחלק מתנות ומסיים עם 13 אסיסטים. גורטאט ומוריס המשיכו לעשות ככל העולה על רוחם, כשגם שאנון בראון שולט בנעשה והפער התייצב על סביבות ה-20, כשלקראת הסיום הוא גם צומח למעלה.

את המנצחים הובילו גורטאט ומוריס, שסיימו עם 22 כל אחד, בראון קלע 16 וצ'אנינג פריי 11. בקליבלנד, רק קיירי אירוינג קלע יותר מכספי, 16 נקודות.

דיווח בקליבלנד: הקאבס ישקלו לשחרר את עומרי כספי בקיץ

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully